Tina Lončar je prošli tjedan napisala veliki tekst na temu mainstream zvijezda kao kreativnih direktora luksuznih brendova ponukana Pharrellom, Kim Kardashian ali i Futureom koji će uskoro predstaviti kolekciju za Lanvin. Što kuće imaju od ovakvih izleta i zašto educirani dizajneri teško dobivaju priliku? Pa profit je sigurno jedan od glavnih razloga jer svakoj kući je u interesu da zarađuje što više. Pharrell je isporučio dobru kolekciju i ne možemo ga svrstati u koš s Kim Kardashian koja je preradila arhivske lookove Dolce&Gabbane koji se ionako referiraju sami na sebe u posljednjih deset kolekcija.






LV ima drugu priču i nisu bez razloga najuspješniji svjetski brend (ako gledate po zaradi, ne po Lyst tablici najtraženijih). Pharrellova snaga se odmah vidjela na društvenim mrežama gdje je skupio preko milijardu pogleda na kolekciju. Društveni kanali brenda Louis Vuitton su dobili oko 3 milijuna novih korisnika, a sama revija je izazvala veliku diskusiju na društvenim mrežama s čak 42 tisuće postova u kojima se raspravljalo o kolekciji. Govorimo o samo jednoj kolekciji i jednoj reviji koja je bila krcata zvijezdama s A liste. Ako usporedimo kolekciju Yayoi Kusame u koju je LV uložio desetke milijuna dolara (samo za promociju) jasno je da je Pharrell isplatio svoj angažman samo u brojkama na društvenim mrežama.

