U nešto smo sigurni – Saint Laurent Anthonyja Vaccarella je seksi – pokazuje to svakom novom kolekcijom, pa i onom muške mode prikazanom prije desetak dana. Muška odijela i ultra visoke kožne čizme odišu seksepilom – jer Saint Laurent više od samo odjeće donosi priču i stav, osjećaj samopouzdanja, vamp atmosfere, i uvijek kolekcije nabije rafiniranim seksepilom. Saint Laurent je u 2024. godini (po platformi Lyst) drugi na popisu najpopularnijih brendova na svijetu, što pokazuje da Vaccarello zna što radi – i publika voli njegovu viziju francuske kuće. Kao jedna od ambasadorica brenda, Anja Rubik pratila je posljednji show u haljini sako kroja i svilenom ogrtaču. Najbolji dio looka? Cipele koje nisu službeno objavljene, no jedne su od naskupljih koje je Vaccarello za svog vremena u francuskoj kući predstavio do sad.
Saint Laurent slingback cipele s vulkanskim kamenom
Antonio Padilla koji stoji iza računa @immaculate.style donosi insidersku informaciju da je riječ o cipelama iz limitirane produkcije, za koje već postoji lista čekanja. Cipele nisu lansirane u prodaju, no cijena im iznosi 5500 dolara, što ih čini jednima od najskupljih koje je dizajner ikada predstavio za brend.




Posebnost slingback cipela od lakirane kože s viskom petom je pravi vulkanski kamen izrazito crvene boje koji krasi prednji dio cipele. Efektna potpetica zlatne boje je zaobljena i pristaje uz zlatnu kapicu cipela koja se nalazi ispod kamena, a koja je na popularnim Saint Laurent modelima inače metalna. Kombinacija zlata i organskog oblika crvenog kamena izgleda nevjerojatno luksuzno. Iako ih nismo vidjeli u kampanji, fotografije Anje Rubik dovoljna su promocija za model koji je i bez službene PR kampanje postao predmetom žudnje.

Najskuplje Saint Laurent cipele i dalje su slouchy Niki čizme ukrašene kristalima predstavljene 2017. godine, s cijenom od 10 tisuća dolara. Nakon što ih je nosila Rihanna, postale su viralan komad koji je dominirao Instagram feedom.