Što je Trader Joe’s i zašto je TikTok lud za platnenim tote torbama?

Zaboravite na dramu za Stanley bocama za vodu koja je tresla SAD i pripremite se za Trader Joe's platnene torbe koje naprosto svi žele imati
31.03.2024.
IMAGE SOURCE: Promo
RECOMMENDED

Trader Joe’s američki je trgovački lanac osnovan 1967. godine u Kaliforniji i samo je jedna od uobičajenih postaja svakog Amerikanca koji je u potrazi za dnevnim namirnicama. Uz klasične platnene tote torbe, koje nude kao i svaki trgovački lanac, iz Trader Joe’sa su se u veljači ove godine sjetili pustiti u prodaju limitirane mini tote torbe za shopping koje dolaze u tri boje i po cijeni od 2.99 dolara. Možemo zamisliti iznenađenje Trader Joe’s marketinškog tima kada su njihove torbe planule s polica i postale viralne na TikToku, kao sljedeći it statusni simbol za kojim se pokrenula neviđena pomama.

Doduše, nije toliko neviđena – tek smo zaboravili na slučaj Stanley boce za vodu koje su nekoliko tjedana bile most wanted komad (pretežno aameričkih tinejdžerica) i za koje su se grabili čim bi se vratile na stanje u trgovinama.

skromna tote torba u vrtlogu TikTok manije

Slične scene sada opet viđamo na TikToku, a u glavnoj ulozi su platnene mini tote torbe koje su samo posljednji u nizu skromnih, dnevnih predmeta kojima ne pridajemo pažnju niti važnost u vidu statusnog simbola. Torbe se masovno preprodaju na stranicama kao što je Depop za oko 20 dolara, dok na eBayu dosežu nešto bizarnije cifre od 400 pa sve do više od tisuću dolara za četiri tote torbe. Nije poznato tko ih zaista kupuje, no sama činjenica da se platnena torba kojih svatko od nas u ladici ima na bacanje preprodaje po troznamenkastim cijenama govori da smo negdje otišli u krivom smjeru.


Pravi odgovor na pitanje postoji li tajna poželjnosti Trader Joe’s torbi i zašto su trenutno toliko poželjne ne postoji. Riječ je o još jednom začaranom krugu društvenih mreža koji će i običnu stvar napraviti must have predmetom, osobito ako je (kao u slučaju ovih torbi) riječ o limitiranom izdanju i ako je (kao u ovom slučaju) predmet iznimno povoljan. (Inače, iz Trader Joe’sa su poručili da ih je potražnja ostavila zatečenima te da novi batch mini torbi dolazi u kolovozu ove godine).

@yjw.ai

New trader joes mini tote bags just launched in 4 colors! They are so cute! 2.99 already selling fast #traderjoes #totebag #fyp

♬ show me how – ❤︎︎

Viralni trendovi serviraju nam ogromne količine stvari koje trebamo posjedovati ili moramo probati kako bismo ostali u loopu aktualnosti, toliko da nas i strah od propuštanja tjera na konzumaciju svega novoga, prije nego i promislimo o čeu je zaista riječ. Gotovo kao da su se ljudi zasitili tradicionalnih modnih komada koji su postali nezanimljivi pa se funkcionalni predmeti poput tote torbe ili boce za vodu izvlače iz svog konteksta i prevode u onaj kultnog statusnog simbola. Jedna korisnica TikToka objavila je svoju Trader Joe’s torbu uz mini Goyard torbu od nekoliko tisuća dolara i napisala da „torbe imaju isti vibe“. Jedini tko će trenutno profitirati od nove TikTok manije je Trader Joe’s, jer koliko brzo nešto postaje popularno, jednako brzo pada u zaborav, sve do dolaska nekog novog “cool itema”. Pitamo se što je sljedeće.

SAZNAJ VIŠE: