Svi su opsjednuti Stanley bocama za vodu. U čemu je tajna?

Stanley boce za vodu bile su najčešći poklon za Božić i baš ih svi žele imati. Nastala je opća pomama za ovim bocama za višekratnu upotrebu, a mi otkrivamo zašto
04.01.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram @stanley_brand
RECOMMENDED

Ovoga Božića, tinejdžeri nisu tražili iPad, iPhone, Playstation peticu i slične gadgete koje današnje generacije moraju imati…na njihovoj se listi želja pronašla Stanley boca za vodu. Da tako je, obična, velika boca za vodu natjerala je djecu u plač od sreće kad su je ugledali ispod bora. Postoji čitava kateorija na TikToku “Kids Getting Stanley Cups for Christmas” gdje ćete pronaći videozapise s više od 32, 2 milijuna pregleda na kojima djeca i tinejdžeri vrište, plaču i grle članove svoje obitelji nakon što su dobili veliku bocu za vodu od 40 unca (nešto više od jedne litre). Pa u čemu je tajna te famozne Stanley boce i zašto je svi žele?

@youforgotaboutdre

Idk which is worse, the actual screaming or the shocked silence #christmas #tween #preppy #stanleycup #stanleytumbler

♬ style by taylor swift – ؘ

Stanley je tvrtka koja postoji još od 1913. godine kada je osnivač William Stanley Jr. “spojio vakuumsku izolaciju i čvrstoću čelika” kako bi stvorio prvu bocu marke Stanley, navodi se na web stranici tvrtke. Mnogo prije nego što je pokrenuo liniju Quencher (linija boca za kojima svi trenutno luduju), Stanley je postigao uspjeh sa svojom klasičnom linijom zelenih boca za vodu za višekratnu upotrebu, koja je pronašla lojalnu bazu potrošača.

Stanley je boce Quencher lansirao 2016. godine koje su tada postigle malenu popularnost, sve do siječnja 2023. godine kada su boce iz spomenute linije eksplodirale na TikToku te tako postale najuspješniji proizvod ovoga brenda. Dokaz tome je činjenica da je tvrtka Stanley u 2023. godini zaradila vrtoglavih 750 milijuna američkih dolara od prodaje svojih boca za vodu za višekratnu upotrebu. Usporedbe radi, tvrtka je više od jednog stoljeća napredovala s godišnjom zaradom od 70 milijuna dolara, sve do prošle godine kada je opsesija za bocama okrenula brend za 180 stupnjeva.

Stanley boce za vodu rasprostrile su se poput virusa po najvećim trgovačkim lancima poput Targeta, stigle su i u Starbuck, a možete ih naručiti i na web stranici brenda. Razni TikTok video zapisi prikazuju kupce kako hrle u svoje lokalne trgovine tražeći priliku da ih kupe, a zaposlenici se čuju u pozadini kako provode ograničenja na broj boca koje mogu kupiti.

Što ih čini tako posebnima? Quencher boce imaju zanimljiv dizajn, s ručkom sa strane i ugrađenom slamkom te dolaze u raznim bojama. To su u osnovi samo praktične (i velike) boce za vodu. Njihove najveće prednosti su uži donji dio koji može stati u bilo koji držač za čaše u automobilu, rotirajući poklopac i mogućnost čuvanja pića hladnim satima. Mnogi potvrđuju da su Stanley boce izdržljive i da doista održavaju piće hladnim satima.

Stanley boce za vodu su organski dobile veliku prepoznatljivost zahvaljujući TikTok videima u kojima kreatori prikupljaju milijune pregleda pokazujući svoju kolekciju boca, ukrašavajući ih i stavljajući u fokus sve benefite boce koja je postala dio njihovog lifestylea. Boca u ovom slučaju dobiva puno veće značenje od pukog držača za tekućinu, ona je poput Tamagochija: izmišljeni ljubimac kojeg moraš imati. Jedna korisnica je čak napravila mali ruksak za svoju Stanley bocu u koji također može stajati njezino sjajilo za usne i bravu za njezin ormarić za teretanu kako bocu nitko nebi mogao ukrasti.

Stanley je također postao viralan zbog svojih ekskluzivnih boca koje se prodaju u Starbucksu, a neki korisnici TikToka postali su poznati po kampiranju ispred Starbucksovih trgovina u iščekivanju izlaska šalica. Malo je reći da hashtag na TikToku #stanleycup ima velikih 6,7 milijardi pregleda.

@vincentmarcus

Camped out at Target for the new viral pink Starbucks Stanley cup thing for my kiddo. Ridiculous? Yes. Fun? Also yes…😜#StanleyCup

♬ original sound – VincentMarcus

Tvrtka je sjajno iskoristila ove brojke, prigrlivši pomamu koja je nastala na TikToku. Stanley je doživio veliki preokret nakon što je Terence Reilly napustio Crocs kako bi postao predsjednik Stanleyja te se okrenuo influencerskom i kreativnom marketingu u prodaji Quemchers boca za vodu. Upravo je Terence napravio izvrstan potez nakon šokantnog videa jedne žene koji je postao viralan.

stanley boca za vodu

stanley boca za vodu

Naime, korisnica TikToka objavila je video u kojem priča da joj se u studenom zapalio auto i jedini predmet koji je preživio bila je Stanley boca za vodu u kojoj je još bilo leda. Video je prikupio 92 milijuna pregleda i 9 milijuna lajkova. Tada je predsjednik tvrtke Terence Reilly podijelio njezin video rekavši da je njihov proizvod „build for life“ te poklonio ženi nove Stanley boce kao i potpuno novi automobil. Brend apsolutno radi sve kako treba, predstavljajući svoju bocu (koja je poput svake druge boce za ponovno korištenje), kao proizvod koji morate imati.

@danimarielettering

Thirsty after you catch on fire? @Stanley 1913 is like no problem i gotchu #fyp #carfire #accident #stanleycup

♬ original sound – Danielle
SAZNAJ VIŠE: