Stigao je novi Instagram? Saznajte sve o društvenoj mreži Lemon8

Stiže nova društvena mreža koja bi mogla zamijeniti TikTok. Upoznajte Lemon8, zanimljiv hibrid Instagrama i Pinteresta čije lansiranje mnogi željno iščekuju
13.04.2023.
IMAGE SOURCE: BURO.
RECOMMENDED

Sestra TikTok-a i mješavina Instagrama i Pinteresta bez mogućnosti vertikalnog skrolanja? Rješenje jednadžbe je: Lemon8, nova društvena mreža koja je digla prašinu i mogla bi poljuljati status najpopularnijoj platformi za dijeljenje fotografija.

Važno je napomenuti da je društvena mreža Lemon8 u vlasništvu iste kineske kompanije koja posjeduje i TikTok, ByteDance. Aplikacija se polako penje ka social media prijestolju, a tijekom prošlog mjeseca je TikTok-ova matična kompanija promovirala Lemon8 prvenstveno korisnicima društvenih mreža u SAD-u. Ono što je posebno interesantno jest da Lemon8 zapravo nije nova aplikacija, ali samo tjedan dana nakon što je vijest o ovoj društvenoj mreži odjeknula internetom, ona se popela na broj 1 u App store kategoriji lifestyle aplikacija. 

Kako Lemon8 aplikacija funkcionira?

Aplikacija omogućava korisnicima da automatski uređuju svoj sadržaj, dodaju filtere, naljepnice i tekstualne elemente, a na stranici „for you“ mogu izabrati određenu temu životnog stila za pretraživanje. Lemon8 se od TikToka razlikuje po dominantnosti foto u odnosu na video sadržaj kao i po odsustvu vertikalnog skrolanja, a glavna razlika u odnosu na Pinterest je mogućnost građenja zajednice. Ono što je za sada najveća razlika u odnosu na Instagram je ta što korisnici Lemon8 identificiraju proizvode, teme i osobne misli u tekstu i etiketama direktno na svojim slikama. Također – ponavljamo, za sada – sadržaj ne mora biti savršeno kuriran da bi privukao pažnju i mnogi komentiraju da je Lemon8 zapravo točka povratka na same početke društvenih mreža.

Content kreatorice (koje nova socijalna mreža primarno targetira) opisuju Lemon 8 kao “bebu Instagrama i Pinteresta”. Sadržaj na ovoj mreži čini foto i video content koji se obično fokusira na određenu temu, a u trendingu su (očekivano): moda, beauty, putovanja, prehrana i wellness. I na ovoj mreži pronaći ćete estetski ugodan sadržaj oslobođen usiljenosti zbog koje sve više korisnika kritizira Instagram. Ili?

@the.leap

We’ve got our eye on #Lemon8 👀

♬ Aesthetic – Tollan Kim

Iznenadni rast popularnosti Lemon8 aplikacije stiže nakon što se TikTok našao na udaru vlasti prvenstveno u SAD-u, ali i drugim zemljama, ali izvještaj NY Times-a je potvrdio da taj rast nije organski, već da je ByteDance plaćao influencere i dao im konkretne smjernice za objavljivanje u aplikaciji i promociju iste. Dok early adopteri hrle na novu online adresu, poznati i veliki kreatori još uvijek nisu prešli na Lemon8. Razlog može biti još uvijek nedefinirana politika monetizacije pored toga što je službeno lansiranje aplikacije zakazano tek za naredni mjesec, pa se vrhunski kreatori možda spremaju zajahati najunosniji val. Ostaje nam da sami vidimo.

SAZNAJ VIŠE: