Londonska Brompton Road opet svjedoči Harrodsovovim kićastim izlozima koje je ove godine preuzeo Dior. Tisuće medenjaka našlo se u prostorima robne kuće i njenim izlozima koji su u duhu Božića postali nalik medenim kućicama. Tijekom godina nas je Harrods oduševio svojom kreativnošću u pričanju priča jer upravo to je bit prekomjernih kićenja iza debelog stakla. Nije ni čudo da su u tome tako dobri kada iza sebe imaju 160 godina iskustva zbog čega njihovih 27 izloga uvijek budu ukrašeni nevjerojatno detaljno.
Dolce & Gabbana x Harrods
Nama najzanimljiviji izlog bio je onaj iz 2017. godine kada je božićnu čaroliju u Harrods donio talijanski brend Dolce & Gabbana. Inspirirana sicilijanskim kazalištima lutaka, modna kuća je transformirala izloge uz lutke Domenica i Stefana koji su nam uz dočarali talijanske božićne običaje.
Festive feast
2018. godina bila je u znaku božićne gozbe koju je publika imala prilike vidjeti i 1950. kada je Harrods u izloge postavio ogromne čokoladne torte i minijaturne chefove. Novija verzija nije bila ništa manje impresivna s ogromnim tanjurom prepunim hrane i nizom namirnica razbacanih po izlogu Dolce Gabbane. Za ideju je bilo potrebno 12 mjeseci planiranja i čak 5 mjeseci izrade izložaka, a zaživjela je kao prikaz raznih božićnih tradicija od kojih je gozba najzanimljivija. Bilo je tu i otvaranje darova uz Bottegu Venetu i prikaz novogodišnje zabave, ali koncept nam se svidio jer je različit od sigurne rute pričanja tradicionalnih priča i korištenja ustaljenih tema.
Harrods Express
Za 2013. godinu pripremili su nešto jako posebno. Izlozi su postali vagoni glamuroznog parnog vlaka. Na ovoj instalaciji radilo je 50 ljudi, a ona sadrži 60 božićnih jelki i tisuće lampica. Svaki vagon predstavlja jedan prizor, a neki od njih jesu luksuzni piano bar i večera u dizajnerskim haljinama. Najzanimljiviji komad odjeće u izlogu je haljina Ralph & Russo optočena Swarovski kristalima koja košta 80 000 funti.
Skandinavski Božić
Zime s razglednica su one u Skandinaviji i kako bi nam ih približio, Harrods je 2014. odabrao temu Skandi sna. Izloge su preplavile srebrne jelke nordijskih šuma, bijeli snijeg i nježne balerine, ali u polarnom svijetu su mjesto našle i ogromne igračke,darovi i djed božičnjak koji ih donosi uz sobove. Te je godine, navodno, robna kuća koristila najviše mehanizama koji su izlozima dali život i učinili da čarolija oživi pred nama, a prvi put su koristili i animirani film kojim je prikazana povijest lampica koje godinama kite fasadu Harrodsa.
Witness a spectacle
Prošle godine idena je bila nešto drugačiji pa su se odlučili za koncept proširene stvarnosti. Božićni izlozi, spojeni s hipperealističnim 3D animacijama, predstavljao je gozbeni stol koji se proteže cijelom dužinom robne kuće. Možda je to već viđena ideja, ali izvedena je vrhunski. Pred posjetiteljima je oživio robot koji se oslobodio svojih tehničkih ograničenja i zaplesao u prostoru, a kako godine budu odmicale mislimo da će Harrods imati više ovakvih tehnički zahtjevnih izloga. Ako su javnost mogli šokirati prvim pokretnim stepenicama još 1800-ih, ne sumnjamo da će nas inovacijama oduševljavati i u budućnosti.