Nezaboravno iskustvo posvećeno parfemima legendarne kuće započinje u dijelu izložbenog prostora koji je osmišljen kao kolosalni trg s kojeg vode razni putevi, kao pravi mali vrtlog mogućnosti pod svodom ukrašenim svjetlucavim simbolima među kojima se lagano otkrivaju predimenzionirane bočice parfema od kojih svaka predstavlja ulaz u drugu dimenziju. Savršeno prostorno dočarana esencija Chanel parfema koji se ne mogu do kraja definirati, koji su više ogledalo stila nego svojih sastojaka.
Ovo multidimenzionalno interaktivno iskustvo namijenjeno je svim zaljubljenicima u parfeme i posebno u Chanel mirisne note, a poziva nas da pratimo svoju sretnu zvijezdu i otkrijemo legendu. Chanel alkemija inspirirala je neke od najvećih umjetnika čiji su se radovi po prvi put našli okupljeni na jednom mjestu, povezani neponovljivim Chanel parfemima koji nam pružaju intenzivna i bogata iskustva, otkrića i osjećanja, i koji obične životne trenutke pretvaraju u van serijska iskustva.
Po riječima globalnog kreativnog direktora za parfeme i kozmetiku kuće Chanel, Thomasa Dupré de Saint Maura, Le Grand Numéro de Chanel vodi se idejom da nas inspirira da se prepustimo sanjarenju, da pronađemo svoj svojstveni put dok putujemo iz jednog univerzuma u drugi. Iz tog razloga izložba nije planirana tako da je obilazite po nekom posebnom redoslijedu već da kroz nju lutate, otkrivate je, podijelite blagdanski duh, pomalo podsjeća na otkrivanje pariških izloga okićenih za Božić. Njen cilj je da nas podsjeti na ulogu koju parfem može da ima, način na koji ističe svačiju ličnost, način na koji utiče na našu ideju i poimanje ljepote. Složit ćete se da je parfem više od imena, bočice, čak i samog mirisa; on je sve ono što nam pada na pamet kada ga osjetimo i udahnemo, sve ono što budi kada ga nosimo. On ima ogroman utjecaj na naše osjećaje, samopouzdanje, raspoloženje i želje.
“Način na koji komuniciramo o nekom parfemu je izraz našeg stila i vizije,” dodaje Thomas Dupré de Saint Maur. “Na primjer, Chance je oličenje Chanel ideje da nam je za sreću u životu uvijek potrebno i da “imamo sreće” ali da to podrazumijeva i puno rada.” Izložba Le Grand Numéro de Chanel daje priliku da se otkriju sva lica nekog parfema zato što priča njegovu cijelu priču, koja se obično daje samo u djelićima. Kada je legendarni N°5 u pitanju, izložba istražuje i njegov kulturološki i povijesni utjecaj uz retrospektivu najboljih kampanja koje su ga pratile, kao i njegov utjecaj na umjetnost putem serije umjetničkih djela koja je ovaj parfem inspirirao.
Ulaz na izložbu je slobodan ali se, zbog očekivanog velikog interesa, preporučuje registracija unaprijed, a počela je 17. studenog. Ako planirate put u Pariz između 15. prosinca i 9. siječnja naredne godine, za obilazak izložbe možete se prijaviti na službenom linku. Vidimo se tamo!