Iako najpoznatiji beauty brendovi već imaju svoje „hero“ proizvode koji su izuzetno popularni među potrošačima, uvođenje mercha donosi im niz dodatnih benefita. Ovi proizvodi postaju produžetak brenda, omogućujući kupcima da se identificiraju s omiljenim brendom i postanu njegov hodajući ambasador. Zato se i ulaže u logo, kako ga učiniti što atraktivnijim i pamtljivijim jer on je lice brenda, njega stavljate na svaki proizvod, a beauty brendovi su prepoznali snagu nošenja imena ili loga na sebi.

Nije čudno da je ovo idući korak mnogih brendova, s obzirom da modni brendovi kontinuirano ulažu u skincare i makeup, što razvija dodatnu konkurenciju. Ovakvi potezi, primjerice slanje influencerima proizvoda u novom neseseru ili torbi šalje jaču poruku zajednici. Koristiš taj brend i želiš da to ljudi vide. Emotivna povezanost s brendom dodatno se osnažuje. Beauty merchevi zato moraju biti prilagođeni određenoj publici i imati estetiku koja će se svidjeti ciljanoj publici. Glossier je poznat po svojoj prepoznatljivoj millennial pink estetici, a njihovi hoodieji i torbe postali su simbol lifestylea koji brend promovira.

Najbolji beauty merchevi na tržištu
Iako merch može donijeti dodatne prihode, beauty brendovi ga ne koriste kao zamjenu za svoje osnovne proizvode, već kao dodatak koji jača identitet brenda. Najbolje je lansirati sezonski merch jer ograničene kolekcije povećavaju ekskluzivnost i potiču kupce na brzu reakciju. Ili staviti ograničene zalihe, pa tko prvi njegovo. Prilagoditi dizajn sezoni je isto jedan logičan smjer, ljetne torbe i bočice za vodu ljeti, cozy hoodice i kape zimi.
Merit
Merit je jedan od brendova koji su merch uklopili u svoju osnovnu strategiju. Njihova Signature Bag dolazi besplatno uz svaku prvu kupnju, a od lansiranja 2021. godine distribuirano je preko 500.000 komada. Torba je statement modni dodatak, uklapa se uz svaki outfit, a suradnja s luksuznim brendom Proenza Schouler dodatno je podigla njen status – neki primjerci preprodaju se na Poshmarku za čak 175 dolara.


Refy Beauty
Refy Beauty je prepoznao moć kombiniranja ljepote i aktivnog načina života. U suradnji s The Health Lab organizirali su treninge koji su bili način za promociju Refy proizvoda, a članice njihovog kluba dobile su beauty merch – čarape, torbe za teretanu i bočice za vodu. Ovo je izazvalo ogroman interes, iako ih brend još uvijek ne prodaje široj publici. Suosnivačica Jess Hunt često nosi brendirane setove topova i kratkih hlača, a takvi setovi su vrlo popularni, stoga dobivaju sve više i više upita za širenjem brenda na proizvodnju odjeće.



Glossier
Glossier je jedan od prvih beauty brendova koji je shvatio snagu mercha. Pored hoodica i torbi, u ponudi su i privjesci za ključeve, boce, pa čak i košaraška lopta. Uvijek u skladu s prepoznatljivom paletom boja brenda, Glossier je dokazao da ljudi žele nositi brendove s kojima se poistovjećuju – i to ne samo kroz kozmetiku.


Glow Recipe
Glow Recipe je brend poznat po korištenju prirodnih sastojaka, pa nije iznenađujuće da se isti motivi prenose i na njihov merch. Njihovi proizvodi inspirirani su voćem, a u ponudi se mogu pronaći naljepnice, čarape, bočice za vodu i torbice s tim motivima. Njihova zajednica, poznata kao Glow Gang, redoviti je fokus na njihovim društvenim mrežama.

Summer Fridays
Summer Fridays merch, u skladu s njihovom estetikom odmora, čine platnene torbe, bočice za vodu, a sad zimi fokus je na neseserima. Njihova zajednica okuplja se pod sloganom ‘Self Care Club’, što jasno daje do znanja da je kupovina njihovih proizvoda više od obične kupnje – to je ulazak u ekskluzivan klub brige o samima sebi kojoj svi težimo.

