SEARCH

Jacquemus pokreće beauty brend. Evo što znamo

Jacquemus se pridružuje sve većem broju modnih kuća koje su prepoznale potencijal beauty industrije, a u tome mu pomaže L'Oreal
07.02.2025.
IMAGE SOURCE: IMAXtree/Instagram/Pinterest
RECOMMENDED

Francuski modni brend Jacquemus ulazi u novu eru. Beauty gigant L’Oreal investirao je u brend kako bi pokrenuo svoju beauty liniju. Time Jacquemus potvrđuje svoj status jedne od najdinamičnijih modnih kuća današnjice. Ova ekskluzivna suradnja označava novi korak u evoluciji Jacquemusa, koji je u posljednjih nekoliko godina stekao globalnu prepoznatljivost.

Kako su objavile obje kompanije, L’Oréal je postao manjinski ulagač u Jacquemus, čime će pomoći u daljnjem rastu i razvoju brenda, posebice u segmentu ljepote. Osnivač i kreativni direktor Simon Porte Jacquemus izjavio je kako mu je cilj održati kreativnu neovisnost brenda dok istovremeno istražuje nove kategorije i širi svoje poslovanje. „Jacquemus s ponosom objavljuje dugoročnu, ekskluzivnu beauty suradnju s L’Oréal Groupom, dodatno osnaženu manjinskom investicijom koja podupire našu neovisnu strategiju razvoja,“ poručili su iz brenda.

Jacquemus je već ranije najavio planove za otvaranje novih butika 2025. i 2026. godine, a ulazak u beauty sektor logičan je korak za luksuzne modne kuće koje žele proširiti svoju ponudu i izgraditi snažniji brand identity. „Prije petnaest godina započeo sam s vizijom i stvaranjem Jacquemusa, a parfemi i beauty oduvijek su bili dio mog sna za ovaj brend. Danas, ponosan sam što nastavljam oblikovati taj san s vodećom grupacijom u industriji ljepote, L’Oréalom. Uzbuđen sam vidjeti što nam budućnost donosi,” izjavio je Simon Porte Jacquemus, osnivač, kreativni direktor i predsjednik brenda.

Beauty kao Logična Ekstenzija Luksuznih Brendova

Jacquemus se pridružuje sve većem broju modnih kuća koje su prepoznale potencijal beauty industrije. Celine je nedavno predstavio Rouge Triomphe, svoju prvu liniju ruževa, dok je Balmain svojim proljetnim revijama dao naslutiti ulazak u kozmetiku. Burberry se također vratio na beauty scenu lansirajući podlogu inspiriranu svojim legendarnim balonerima. Osim luksuznih modnih kuća, i brendovi s jakom kultnom bazom sve češće ulaze u svijet ljepote – primjerice, Birkenstock se odlučio na beauty proizvode usmjerene na njegu stopala.

U svijetu gdje je konkurencija u luksuznom segmentu sve intenzivnija, beauty linije postaju način da brendovi ne samo povećaju prihode već i izgrade dublju povezanost sa svojim kupcima. Iako je potrošnja u luksuznom sektoru u padu, optimizam u beauty industriji ostaje snažan – a Jacquemus, poznat po svojoj viziji i inovativnosti, sigurno neće proći nezapaženo.

Što Očekivati od Jacquemus Beautyja?

Iako detalji o prvoj kolekciji beauty proizvoda još nisu otkriveni, očekuje se da će Jacquemus donijeti svoj prepoznatljiv minimalizam i mediteranski chic u svijet ljepote. Njegove kampanje često su inspirirane ljetnim pejzažima i umjetničkim konceptima, sugeriraju da bi proizvodi mogli biti usmjereni na prirodan, ali luksuzan izgled. Zadnja kampanja „Winter Retreat“ zimske kolekcije za 2024., često su osmišljene kao luksuzni bijeg iz svakodnevice, s naglaskom na glamur i estetiku sofisticiranog, ali opuštenog lifestylea.

SAZNAJ VIŠE: