Kada bismo zavirili u torbicu beauty entuzijastica u potrazi za najdražim proizvodom za usne, nećem pronaći rhode peptidni balzam ili dior ulje za usne. U torbici će biti po par komada Summer Fridays butter balzama za usne. Summer Fridays je relativno mladi brend, pokrenut 2018. godine i od tada nije imao niti jedan pogrešan smjer sa svojim proizvodima. Spomenuti balzam za usne je u kratkom roku postao najomiljeniji proizvod djevojaka, nestajao bi s polica Sephore, a 2023. je osvojio i Allure nagradu za proizvod godine.


Summer Fridays butter balm ne silazi s ljestvice must have proizvoda za ljeto
Što je toliko posebno u ovom balzamu za usne? Na prvu osvaja svojim clean pakiranjem koje ćete danas vidjeti na mnogim proizvodima za usne. Ne bismo se čudili da je Summer Fridays bio inspiracija za rhode peptidne balzame jer imaju sličnu estetiku (Summer Fridays balzami su lansirani 2020., a rhode 2022.). No, popularnost butter balzama ne leži isključivo u tome što dobro izgleda u ruci korisnice, već apsolutno svi hvale njegov učinak koji ima na usne. Naime, formuliran je s iznimno hidrirajućim karite i murumuru maslacima, prirodnim ovlaživačima koji umiruju, liječe i njeguju suhe usnice. Osim toga, balzami osvajaju svojim okusima: kava, menta, citrusi, trešnja…samo su neki od neodoljivih okusa.



Instagram profil @databutmakeitfashion napravio je analizu online objava kako bi utvrdio koji je najpopularniji proizvod za usne ovo ljeto. Summer Fridays butter balm debelo predvodi u ovoj utrci i to za 117%. Dakle, ovaj proizvod i nakon četiri godine od lansiranja, još uvijek ne silazi s ljestvice najboljeg. Balzam nije „one hit wonder“ ovog brenda, već samo nastavak na već uspješno poslovanje koje traje od 2018.
@stxph.h @Summer Fridays Lip Butter Balm shade Vanilla Beige!!! you’re welcomee 😌
♬ ac kangaudios – precious
Summer Fridays: brend dviju žena koje znaju što kupci žele
Iza ovog hvaljenog brenda stoje dvije influencerice, Marianna Hewitt i Lauren Gores Ireland. U moru neuspjelih pokušaja brendova raznih influencera, ove dvije djevojke su kreirale kultni brend koji je u kratko vrijeme počeo dominirati na policama Sephore. Summer Fridays je lansiran s jednim proizvodom: The Jet Lag maskom za lice. Unatoč tome što im je rečeno da hidratantna maska nije dovoljno dobar proizvod za pokretanje brenda, Hewitt i Ireland su s njom doveli su do uspjeha brenda – postavši broj 5 najpopularnijih brendova za njegu kože u Sjedinjenim Državama 2021., prema Tribe Dynamicsu. Danas imaju zajednicu od milijun pratitelja na Instagramu koji obožavaju svaki proizvod koji izbace.


Kako ovaj brend uspjeva svaki put zadovoljiti svoje kupce? Počnimo s prvim proizvodom, Jet Lag maskom. Ova maska obećava dati trenutni sjaj i hidratizirati žednu kožu koja je pod stresom. Maska je targetirala svaku ženu koja ima ubrzan tempo života, a to je gotovo svaka žena. Hewitt i Ireland su stvorile proizvod koji njima treba: Hewitt je putovala bez prestanka i često patila od jet laga te nikada nije mogla pronaći proizvod s kojim bi se osjećala budnijom, dok je Ireland bila tek trudna i tražila je čiste, ali učinkovite proizvode za njegu kože. Tako se rodila Jet Lag maska koja je prvenstveno odgovarala potrebama ovih dviju djevojaka, a njezinu učinkovitost su prepoznali i ostali.
@kristynhoffman96 In honor of the new @Summer Fridays jet lag eye serum releasing, here are 3 ways I like to use the OG jet lag mask 🩵✈️🫧 #summerfridays #jetlagmask #eczemarelief #eczema #hydratingskincare #facemask #skincareroutine
♬ original sound – kristyn hoffman 🫧
„Često razmišljam o markama kao što je SKIMS,” rekla je Hewitt. “Uspješna je zato što je Kim Kardashian voljela shapewear odjeću, pričala je o njoj svaki dan i bila joj je tako prirodna. Brendovi moraju biti vjerni svojim osnivačima. Nemojte posezati za kategorijom za koju mislite da je popularna ili zato što vidite da svi drugi to rade. Vaša zajednica i vaši sljedbenici će to prozreti.” S ovom mišlju, influencerice su znale da će hidratantna maska biti njihovo prvi dijete brenda i nisu pogriješile: Jet Lag Mask je tada postala druga najprodavanija maska za lice u Sephori i među 20 najprodavanijih proizvoda za njegu kože u cijelosti u maloprodaji.


Sa svakim novim proizvodom, djevojke su slušale zajednicu. Kroz poruke na Instagramu i recenzije proizvoda, tim Summer Fridays koristi povratne informacije kupaca kao izvor broj 1 za rast i poboljšanje. Bez obzira na to što bi se suosnivačicama moglo svidjeti, potrebe i želje njihove zajednice uvijek su najveći prioriteti. “Ne bojimo se napraviti dosljedne promjene”, rekla je Ireland. “Ulaganjem u te promjene ulažemo u dugovječnost tvrtke i naše zajednice. Na primjer, svidjelo nam se aluminijsko pakiranje u kojem je bio naš originalni balzam s maslacem za usne, ali neki kupci imali su negativno iskustvo s njim. Promijenile smo pakiranje čim smo mogle: zadržali smo istu formulu, ali smo umjesto toga stavili aplikator. Sada je to za nas najprodavaniji proizvod.”
@jazlmao Which color is your favorite? @Summer Fridays Lip Butter Balms I personally like Brown Sugar the most! It has the perfect amount of coolness to achieve a 90s look 🤎 😎 Vanilla Beige is the least flattering for me because it’s too warm on my skin tone 🥲💛 Pink Sugar totally lives in my purse! She’s basically clear with a slight pink tint and I like to carry her around in case I need emergency lip balm 🆘 💕💓 #lipbalm #summerfridays #tintedlipbalm #lipbutter #summermakeup #summerlips #summerlipgloss #lipgloss #glossylips
♬ Being a Girl – Jonica
Summer Fridays je također imao rubriku na Instagramu „Ask A Derm“ seriju pitanja i odgovora gdje su njihovi pratitelji mogli postavljati pitanja o njezi kože, a certificirani dermatolog bi na njih odgovarao uživo na Summer Fridays Instagram stories. Pokazalo se nevjerojatno učinkovitim u stjecanju povjerenja potrošača i stvaranju informativnog sadržaja uz smanjenje troškova. Naposljetku, recept za uspjeh brenda je sljedeći: otvoren um i spremnost za razvoj. „”Ponekad ako znate previše, počnete se malo više bojati preuzimanja rizika”, rekla je Ireland. Baš zato Summer Fridays ne može pogriješiti s proizvodima: tim ne staje na onome što već zna, već kopa dalje, ispipava tržište i isprobava sve što bi korisnici voljeli imati u svojim skincare rutinama. Malo rizika i puno strasti- i brend svakako može doživjeti veliki uspjeh.


