Beauty brendovi su snažno zagazili u polje sporta

Beauty brendovi se munjevito probijaju do terena i postaju partneri brojnih sportskih događanja. Kako im to uspijeva?
12.05.2024.
IMAGE SOURCE: @larocheposay/ @charlottetilbury
RECOMMENDED

U posezanju za novom vrećom novčića, beauty brendovi su u tome maheri. Skincare i make up industrija je u konstantnom rastu, svakodnevno privlačeći milijune korisnica i korisnika diljem svijeta. Beauty brendovi pronalaze nove izvore prihoda bez greške, pametno se gurajući u različite sektore u obliku sponzorstva ili partnerstva. Godinama je praksa da holivudske zvijezde i influenceri zarađuju na ugovorima s beauty brendovima i promoviraju ih. No, beauty industrija je u posljednje otkrila novo polje zarade: sport.

beauty brendovi sport
beauty brendovi sport

Vratit ćemo se par mjeseci unatrag kada je vladala euforija oko Super Bowla, najvećeg događaja američkog nogometa. Možda ona nije drmala Europom, no do nas su svakako stizale reklame, reportovi o celebrityjima koji su prisustvovali utakmicama, a svakako moramo spomenuti nastup Ushera kao highlight poluvremena finala. Za američke biznismene i brendove, Super Bowl je poput Božića. Ako nisi ništa napravio tada po pitanju svoje promocije, nemaš što raditi na tržištu.

Marke automobila, dostave, brendovi hrane i pića standardna su postava Super Bowla. No, ove se godine istaknula posebna kategorija brendova- onih iz industrije ljepote. NYX, Professional Makeup, e.l.f. Cosmetics i CeraVe samo su neki od brendova koji su lansirali svoje Super Bowl reklame koje su postane viralne. E.l.f. je ustvari prednjačio u ovome testirajući vodu prošle godine s Jennifer Coolidge i „dupinovom kožom“. Nakon te reklame, brend je počeo stručno upravljati ljepotom i sportom.

E.l.f. proizvod koji je Coolidge koristila u reklami rasprodao se. Ako je reklama puštena u prime timeu sportskog događanja, a uzimajući u obzir da kozmetiku najviše koriste žene, kako se brendu isplati promovirati muškoj publici koji primarno gledaju sport? Odgovor je vrlo jednostavan: žene također vole i gledaju sport. Povjerenik NFL-a Roger Goodell podijelio je 2020. da je liga dosegla rekord svih vremena od 187,3 milijuna obožavatelja, od kojih su 47% žene. Ovaj uzlazni trend ženskih ljubiteljica sporta bio je na umu beauty brendovima. Pronašli su novo polje zarade.

Beauty brendovi kao partneri sportašica

Beauty industrija se pametno ubacila među ženske lige, ženske klubove i sportašice. Glossier je bio prvi brend koji je sklopio partnerstvo s WNBA 2020. godine i obnovio je ugovor ove godine; NYX je sponzor na razini osnivanja i ekskluzivni (i prvi) partner za šminkanje nogometnog kluba Angel City iz Los Angelesa. Nadalje, La Roche-Posay je uložio svoje pravo na tenis udruživši se s US Openom i Miami Openom. Charlotte Tilbury uskočila je u vozačko sjedalo kao prvi kozmetički brend, koji je osnovala žena, koji sponzorira F1 Academy, projekt iz F1 za razvoj i pripremu vozačica za napredak na višim razinama natjecanja.

Beauty brendovi se munjevito probijaju do terena i brojke su poprilično obećavajuće. Gledanost ženskog sporta raste, a prema izvještaju agencije za oglašavanje  Rain the Growth, ljubitelji ženskog sporta su imućni ljudi, a najbrže ga usvajaju mlađe generacije. To znači da se integracija beauty brendova i sponzorstva na sportskim događanjima može odvijati putem više platforma koje prate mladi.

Kako su beauty brendovi zavezali priču sa ženskim sportom?

La Roche-Posay je bio očigledan izbor kao sponzor tenisa, s obzirom da je riječ o beauty brendu koji sa svojim proizvodima i porukama naglašava važnost korištenja SPF-a. No, i La Roche- Posay i ostali beauty brendovi su napravili fantastičan pothvat: uključili se među sportašice s ciljem osnaživanja djevojaka u sportu, slavljenja njihove ljepote i rješavanja nejednakosti spolova u sportu.

Primjerice, Clinique sponzorira ragbi klubove za djevojke, a njihova kampanja osigurava opremu u vrijednosti do 10.000 funti, financiranje putovanja i obrazovanje. Kao dio promocije Cliniqueove kampanje #GameFace prošle godine, sportašica Holly Aitchison je postala njihovo zaštitno lice rekavši da „ljepota nije jednodimenzionalna i da možete biti sportski, prekriveni blatom ili znojem, a opet vas se smatra lijepima i uživati ​​u industriji ljepote; ove dvije stvari mogu koegzistirati.“

Mlade žene su doista najbrže rastuća publika za sport, a želja beauty brendova je potaknuti djevojke da se okušaju u sportovima koji se „pripisuju“ muškarcima, kao što je nogomet. Svjedoci smo jedne nove ere u kojoj će sport i ljepota savršeno nadopunjavati, kao što to čine ljepota i moda.  

SAZNAJ VIŠE: