Ovdje ćete pronaći sve niche parfeme i poznate brendove kozmetike u Zagrebu

U neposrednoj blizini zagrebačke katedrale otvorena je nova TOP parfumerija koju dobro poznaju svi oni koji uživaju u parfemima poznatih brendova
08.06.2022.
IMAGE SOURCE: Andrija Zelmanović
RECOMMENDED

Borut Mihalić već godinama vodi najprestižniju zagrebačku adresu za sve poznavaoce nišnih parfema, ali i određenih luksuznih kozmetičkih brendova. Nakon što je njihov prekrasan prostor na Trgu Bana Jelačića stradao u potresu, bili su u potrazi za novom lokacijom koja bi mu parirala kvadraturom i uređenjem. Pronašli su ga na adresi Kaptol 4 gdje je upravo otvorena nova TOP parfumerija: 

„Ideja poslovnog prostora u kaptolskoj kuriji iz 1627. osobno mi je bila na početku potpuno nestvarna. Lokacija me je vrlo brzo osvojila. Rijetko kada lokacija u centru grada, daje veliku privatnost, kao ova. Ispred nas vreva koja pokreće Dolac, a iza naših vrata spokoj i mir koji fokusira klijenticu/klijenta na naše proizvode. Moja želja bila je da se „genus loci“ očuva što je više moguće uz suvremeno unutrašnje uređenje prostora, koje ima naklon prema prošlosti i dugoj povijesti te kurije. Također želio sam da prostor bude donekle asketski suzdržan, prostor u kojem će jedinstveni proizvodi sami pričati priču, ako je želite “čuti”, naravno”rekao nam je sam vlasnik TOP parfumerije, Borut Mihalić.

S novim prostorom ponuda je više nego udvostručena, naime, brendovi koje možete pronaći na Kaptolu nisu isti kao i u Tomićevoj, što nas dovodi do podatka da je u jednom gradu dostupno gotovo osamdeset, mahom nišnih brendova. Uređenje TOP parfumerije na Kaptolu potpisuje zagrebački arhitektonski studio BIRO, a invertirani doživljaj prostornosti potvrdio je inicijalnu zamisao uređenja novog prostora parfumerije vođenu idejom kreiranja svojevrsnog ‘kabineta čuda’, enigmatičkog ambijenta kao okosnicom istraživanja bogate riznice niche brendova.

“Osnovni elementi uređenja svode se na dva jaka akcenta. Prvi, kontinuirani slijed parapetnog formata objedinjuje skladišni prostor, zidnu oblogu, mjesto odmora te istaknuo u svrhu elementa blagajne. Drugi akcent, izložbena polica lagane konstrukcije podređuju se geometriji pripadajuće niše koketirajući svojom formom sa zatečenim detaljima. Izlaganje i testiranje asortimana fokusirano je na četiri navedene police čineći ih okosnicom zbivanja i druženja.

Aspekt odabira materijala i tonaliteta bazira se na prirodnim, suptilnim smjernicama poput drvene ovojnice, toniranja zidne plohe betonskim premazom, terrazzo podnog opločenja ili pak detalja ispuna od vunenog tepiha stavljajući sav naglasak i pažnju na metalne police zlatnoga tona sa stalnim postavom pripadajućeg asortimana.

U konačnosti, uređenje prostora parfumerije kompletiraju dva rada modne dizajnerice Nataše Mihaljčišin. Kukičani elementi zlatnih niti ornamentno nadopunjuju volumen blagajne kao što se i formira pletena pregrada između javnog i privatnog prostora trgovine” otkrili su nam arhitekti  Saša Košuta, Mario Kralj, Dora Lončarić i Mario Peko.

SAZNAJ VIŠE:
Kristina Mikulić
| 18.05.2022.
Kristina Mikulić
| 09.01.2023.
Kristina Mikulić
| 09.05.2022.