SEARCH

Kako iskustvo postaje ključ za opstanak beauty brendova na primjeru Charlotte Tilbury

Charlotte Tilbury otvorila je prvi ikad Skin Spa u sklopu nove trgovine u Covent Gardenu. Što nam to govori o budućnosti beauty brendova?
11.01.2025.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

Industrija ljepote prolazi kroz transformativno razdoblje u kojem tradicionalni pristupi više nisu dovoljni za privlačenje i zadržavanje kupaca. S tisućama brendova koji se bore za pažnju potrošača, konkurencija je iznimno velika, što nameće potrebu za inovativnim rješenjima koja idu izvan okvira standardnog oglašavanja i prisutnosti na društvenim mrežama. Transparentnost u sastojcima i temeljito testiranje postaju standardi. Istovremeno, wellness revolucija integrira njegu i ‘self-help’, stvarajući tržište vrijedno 2 bilijuna dolara. Budućnost beauty brendova leži u spajanju iskustva s proizvodom, pri čemu se mogu ugledati na Charlotte Tilbury.

beauty brendovi

Moda i ugostiteljstvo

Inspiraciju za ovakav razvoj možemo vidjeti u luksuznim modnim brendovima. S restoranima i kafićima diljem svijeta, od Saint-Tropeza do Tokija, Dior je predstavio koncept “haute couture” gastronomije u svom povijesnom prostoru na Avenue Montaigne u Parizu. I Prada je otvorila restoran, dok Ralph Lauren širi svoje Ralph’s Coffee shopove diljem svijeta, spajajući modu i lifestyle u jedinstvenu ponudu. Ova strategija nije samo stvar prestiža. Restorani i kafići nude luksuznim brendovima priliku da revitaliziraju neiskorištene prostore, stvore nove izvore prihoda i, što je najvažnije, približe se potrošačima na emocionalnoj razini. Istovremeno, ovakvi potezi brendovima omogućuju da osnaže svoju percepciju kao sveobuhvatnih lifestyle lidera, a ne samo proizvođača odjeće i modnih dodataka.

beauty brendovi

Novi pothvat Charlotte Tilbury

U eri u kojoj proizvodi sami po sebi više nisu dovoljni, iskustvo postaje ključni diferencijator. U ovom smjeru prednjači Charlotte Tilbury, koja je otvorila prvi Skin Spa u londonskom Covent Gardenu. Ovaj luksuzni centar nudi personalizirane tretmane koristeći proizvode brenda, što kupcima pruža priliku da isprobaju proizvode i dobiju sveukupno iskustvo s njima, što uvelike može rezultirati odlukom o kupnji tih istih proizvoda.

charlotte tilbury

Nude četiri vrhunska tretmana lica: The Glass-Gleam Skin Facial, The Brighten + Smooth Oxy-Revival, The Lift, Firm + Snatch Facial, The Ultimate Magic Facial, a cijene se kreću i do 100 funti. Ovi tretmani, razvijeni u suradnji s vrhunskim estetičarima, koriste najsuvremeniju tehnologiju i alate kako bi obećali trenutnu revitalizaciju kože. Uz Skin Spa, ovdje se nalazi i prvi “Pillow Talk Bar”, interaktivni stol posvećen popularnoj Pillow Talk liniji, ali i koktel bar. Prostor uključuje i tematske cjeline poput “Pillow Talk Parlour” i “Beauty Boudoir”, koje nude priliku za grupne masterclassove te događaje za influencere i novinare.

Ovo dodaje jednu komponentu koja otvara nove perspektive. Zamislite budućnost u kojoj odlazak u trgovinu ne uključuje samo kupovinu ruža ili kreme za lice, već i personalizirane tretmane, konzultacije s dermatolozima i interaktivne radionice za njegu kože. Hoće li uskoro wellness centri u supermarketima postati norma?

Što možemo očekivati dalje?

Inspirirani uspjehom Diora ili Louis Vuittona u gastronomiji, beauty brendovi mogli bi se proširiti na wellness sektore. Dior je i u beauty segmentu dominantan, u suradnji s luksuznim wellness resortima nudi personalizirane spa tretmane s proizvodima iz svoje linije Dior Prestige, dok Chanel nudi signature tretmane u ekskluzivnim spa centrima diljem svijeta. To možda je za neke van budžeta i vjerojatno bi bilo nedostupno širim masama, ali želim vizualizirati što individualni pristup može obuhvaćati.

beauty brendovi

Pop-up prostori temeljeni na sezonskim kolekcijama ili viralnim proizvodima mogli bi postati uobičajeniji, a i dostupniji širim masama. Uz digitalne analize kože i personalizirane preporuke, ovi alati koriste AI i VR tehnologiju kako bi iskustvo učinili što personaliziranijim. Mlađi potrošači, odgajani u digitalnom okruženju, cijene vizualnu estetiku i iskustva koja ih povezuju s fizičkim svijetom. Njihova sklonost “phygital” iskustvima, koja spajaju digitalno i fizičko, odražava želju za sadržajima koje mogu podijeliti s online zajednicama.

Pop up senzacija

Nedavno je London bio domaćin dvaju izuzetno popularnih pop-up trgovina koje su privukle stotine posjetitelja. Rhode i Summer Fridays organizirali svoje pop-up dućane, a čekalo se satima u redu. , Summer Fridays pop-up privukao je posjetitelje raznolikim nagradama za prvih 50 kupaca, uključujući uzorke kultnih proizvoda, brendirane torbe i druge poklone. Posjetitelji su uživali i u besplatnim toplim napicima, što je bilo kao stvoreno za postati viralno na TikToku. Mnogi drugi brendovi priključuju se tom “bandwagonu”, poput Glossiera, Fentyja i praktički svih ostali.

beauty brendovi

Zdravlje i wellness

Beauty industrija sve više postaje povezana sa zdravljem i wellnessom. Proizvodi će sve više imati funkciju koja ide iznad vanjskog izgleda, uključujući hidrataciju, poboljšanje imuniteta i opću dobrobit kože i tijela. Potrošači će sve više birati proizvode koji ne samo da poboljšavaju izgled, već i donose dodatnu vrijednost za zdravlje, poput anti-aging učinaka, poboljšanja sna ili relaksacije. Vidim to i u sve većoj pojavi multifunkcionalnih proizvoda.

Brend Goop je u suradnji s luksuznim fitness studijom Tracy Anderson Method predstavio kolekciju proizvoda za njegu tijela koji su savršeni za korištenje prije ili nakon vježbanja. Ova kombinacija ljepote i fitnessa ne samo da je povećala prodaju proizvoda, već je pomogla brendu da privuče novu skupinu kupaca – tzv. “fitness junkies”.

Gaming i beauty spoj

Uz rast gaming industrije, beauty brendovi istražuju virtualne svjetove poput Roblox i Fortnite, koji omogućuju organsku integraciju proizvoda u igre. Virtualna šminka za avatare ili sponzorirani događaji povećavaju svijest o brendu i otvaraju nove prilike za prodaju, kao što je E.L.F. Beauty s virtualnim kioscima ili MAC Cosmetics kroz suradnju sa Sims. Još neki od primjera uključuju Dove, koji je lansirao igru na Robloxu za izgradnju samopouzdanja kod djevojaka, NARS je stvorio kampanju na Robloxu, fokusirajući se na angažman mlađe publike, a sjećamo se i Armani Beauty, kad su predstavili novi parfem kroz mini-igre u Fortniteu, što je izazvalo milijune pregleda.

Gaming platforme okupljaju globalnu i raznoliku publiku, pružajući prilike za brendove da se povežu s mlađim generacijama, posebice Gen Z, koji oblikuju potrošačke navike budućnosti. Prepoznatljivost i angažman u ovim digitalnim prostorima može direktno utjecati na ponašanje potrošača i prodaju.

SAZNAJ VIŠE:
Lea Ladišić Marković
| 31.10.2024.