SEARCH

Ovaj brend odnosi titulu ‘dupe’ favorita 2024. godine

Kad je u pitanju dupe trend, Charlotte Tilbury zauzela je uvjerljivo prvo mjesto koju drogerijski brendovi vole kopirati
09.12.2024.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

‘Dupe’ trend nam je stigao brzinom svjetlosti i ne izgleda kao da će nestati u neko skorije vrijeme. Kako troškovi života rastu u cijelome svijetu, tako većina ljudi seže za jeftinijim varijantama proizvoda, pa i kozmetikom. Tako je dupe kultura i zaživjela, kao odgovor na skupocjene proizvode koje makeup zajednica obožava, ali ju jednostavno ne mogu svi priuštiti. Tužna, ali surova realnost koji su određeni brendovi iskoristili. Ponuda je toliko široka, no ističu se određeni brendovi koji dominiraju na tržištu, ali za tu kvalitetu treba platiti i poštenu cijenu. Mislim da nam svima odmah na pamet pada Charlottte Tilbury koja uvjerljivo dominira i oduševljava iznova i iznova svakim novim proizvodom, za koji možete pronaći dupe varijantu. To nas stavlja u poziciju moralne dileme: jesmo li nevine žrtve marketinga luksuznih brendova ili samo oportunisti koji koriste prednosti modernog tržišta?

dupe

Charlotte na tronu

U posljednje dvije godine, Charlotte Tilbury “Hollywood Flawless Filter” je možda i najkopiraniji proizvod na tržištu. Hibrid između primera i highlightera, daje vašoj koži prekrasan glowy efekt koji je idealan za postizanje trenda ‘glossy skin’. I dok je cijena od 44 dolara nekima nepojmljiva, dupe možete naći za svega 8 dolara. Posebnost i popularnost ovog proizvoda učinili su ga savršenim za kopiranje, što je učinio E.L.F. sa svojim “Halo Glow”, ali i Catrice, Rimmel, Essence (Ima li kraja?).

Još jedan njezin proizvod koji je kopirao Max Factor je “Beauty Light Wand” tekuće rumenilo, koje je dobilo jeftiniju verziju koju su čak mnogi prigrlili. Zatim imamo njezin “Magic Cream” koji je kopirao Makeup Revolution, a nisu se udostojali to napraviti malo manje očitim nego su kremu nazvali “Miracle Cream”, što, zapravo, zvuči bolje. Poanta je ta da je na neki način to koliko vas kopiraju postao pokazatelj uspješnosti brenda. Što više dupeova, bolji ste i radite nešto što ostali priželjkuju.

@chromatictrove

You know a product is successful when this happens. Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter and its dupes (lightest shade). Here’s my personal rating: Charlotte Tilbury Hollywood Flawless Filter: 4/5, lightweight and beautiful glow Elf Halo Glow Liquid Filter: 5/5, better than Charlotte imo, it is more glowy and has a bigger applicator Catrice Soft Glam Filter Fluid: 4/5, most similar to Charlotte, it has the lightest shade that actually works on me Revolution Bright Light Face Glow: 2/5, the lightest shade is way too dark and orange for me, pretty decent glow though Rimmel London Multi-tasker Better Than Filters: 3/5, it is shimmery, i don’t like the applicator because it can barely pick up any product Essence Magic Filter Glow Booster: 3.5/5, consistency is a bit thick, but pretty nice glow Final comment: why are the lightest shades all so orange? Ps. I know that SheGlam has also released a dupe recently… can’t wait to try that too. #charlottetilbury #dupes #dupe #flawlessfilter

♬ original sound – chromatic trove – chromatic trove

Dupe proizvodi za koje možda ne znate

Nisam čula neke negativne recenzije, primjerice za E.L.F. kopije, a mnogi i biraju jeftinije verzije jer, zašto bi, trošili velike svote ako ove odrade posao. Mnogi popularni proizvodi su zapravo dupe, a da to možda ni ne znate. Primjerice, L’Orealov “True Match” je dupe Lancôme “True Idole Ultra Wear” pudera, Kiko “3D Hydra Lipgloss” je dupe popularnog Dior sjajila. Čak je i Morphe sa svojim “Sweet Tea” olovkom kopirao MAC “Stripdown” olovku. Neki od višestruko kopiranih beauty brendova su svakako i Huda Beauty, Fenty Beauty, Benefit, Laura Mercier, Bobbi Brown itd.

dupe

Pros and cons

Dupe kultura također otvara vrata širem problemu: brzom ciklusu trendova. Dok luksuzni brendovi ulažu godine u istraživanje i inovaciju, drogerijski brendovi često proizvode kopije u rekordnom roku. Zamislite, radite na novom prozvodu mjesecima, možda čak i godinama, da bi onda neki drugi brend smiksao nešto slično tome, ali s puno štetnijim sastojcima. Ma koga briga, tko uopće gleda etiketu? Ne samo to, cijeli taj proces ubrzava potrošnju, stvara dodatni otpad i doprinosi ekološkim problemima, ali i potkopava cijelu industriju te kreativnost i inovativnost koju ona predstavlja. Ponekad su dupeovi toliko dobri da se luksuzni brendovi moraju ozbiljno zapitati: zašto ljudi misle da naše cijene nisu opravdane? Priznajmo, ponekad plaćamo samo ime, ambalažu ili činjenicu da se proizvod pojavljuje na nečijem Instagram feedu.

Istovremeno, događa nam se svojevrsna beauty demokracija – možemo biti u trendu makar si ne možemo priuštiti neke proizvode poznatih marki. To zvuči vrlo oslobađajuće, ili bi zvučalo, da nije svakog dana nešto novo u trendu i da naš mozak funkcionira racionalno, ali s obzirom da je svaka druga stvar “must-have”, ne zvuči mi to kao podilaženje širim masama, više kao konzumerizam na steroidima.

SAZNAJ VIŠE: