Maison Margiela, poznata po svojim inovativnim i često nekonvencionalnim modnim pristupima, proširila je svoje kreativno područje otvaranjem privremenog pop-up kafića unutar instalacije “Casa Margiela”. Smješten u srcu glavnog grada Španjolske i Francuske, ovaj projekt donosi potpuno novu dimenziju doživljaja brenda, spajajući minimalistički dizajn, mirise iz poznate “Replica” kolekcije i vrhunski kafić. Ovaj koncept omogućuje posjetiteljima da urone u svijet Margiele na drugačiji način.


Maison Margiela specialty coffee shop
Cijeli pop-up zamišljen je kao mjesto koje predstavlja filozofiju Maison Margiela, ne samo kroz odjeću ili parfeme, već i kroz jedinstvenu interakciju s prostorom. Interijer kafića je izrazito minimalistički, s čistim linijama i neutralnim tonovima, ostavljajući dovoljno prostora da u prvi plan dođu iskustva koja aktiviraju sva osjetila. Dizajn je u potpunosti u skladu s Margielinim brendom, stvarajući ambijent koji je jednako privlačan ljubiteljima suvremenog dizajna, kao i onima koji žele uživati u nečemu drugačijem od uobičajenog koncepta kafića.



Glavna ideja iza “Casa Margiela” jest omogućiti posjetiteljima da na jedan sveobuhvatan način dožive mirisnu kolekciju “Replica”. Umjesto da se jednostavno nanese parfem, ovdje se kroz različite prostore rekreiraju specifične atmosfere i sjećanja na koje parfemi podsjećaju. Mirisi poput “Lazy Sunday Morning”, “Jazz Club”, “By the Fireplace” i “Beach Walk” predstavljeni su kroz iskustvene sobe u kojima se posjetitelji mogu osjetilno povezati s tim trenucima. Svaki od ovih mirisa priča svoju priču, evocira određenu emociju ili osjećaj, a interaktivni aspekt prostora omogućuje da taj doživljaj postane opipljiv.

Jedan od dodatnih elemenata koji zaokružuje ovu instalaciju jest specijalizirani kafić unutar “Casa Margiela”. Posjetiteljima se nudi besplatna kava, servirana u elegantnim čašama zapečaćenima prepoznatljivim logom Margiele, što stvara dodatni vizualni identitet svakom piću. No, ova kava nije samo dio brendirane prezentacije; ona je pažljivo odabrana kako bi pružila autentičan gurmanski doživljaj. Piće se poslužuje uz mini-makarone, desertne delicije što cijelom iskustvu dodaje sofisticiranu notu. Tako, pop-up kafić nije samo mjesto za kavu, već postaje dio šire priče o brendu i njegovoj estetici.




Ono što ovaj pop-up čini posebnim jest činjenica da ne služi samo kao marketinški prostor, već je osmišljen kao cjelokupno iskustvo koje uključuje miris, okus i dizajn. Svaki detalj pomno je osmišljen kako bi se stvorio dojam suptilne, ali intenzivne povezanosti s brendom Maison Margiela. Posjetitelji se potiču da istražuju prostor, doživljavaju mirise i okuse te tako stvore osobnu vezu s onim što brend predstavlja.