Vlasnik brenda Patagonia je napravio nevjerojatan potez

Dok cijeli Instagram raspravlja o "održivoj" kolekciji Kourtney Kardashian i jednog od najvećih zagađivača iz fast fashion industrije, neki ljudi doista rade stvari koje imaju učinak
16.09.2022.
IMAGE SOURCE: Patagonia Instagram

Jučer je u svim svjetskim medijima odjeknula vijest koja može posramiti mnoge modne kuće koje se kunu u održivo poslovanje i pod krinkom istog kreiraju fast fashion kolekcije koje samo dodatno natrpavaju smeće. Yvon Chouinard, vlasnik jednog od najuspješnijih sportskih brendova Patagonia je objavio da se odriče svoje tvrtke i kompletnog profita u korist neprofitne organizacije koja se bavi očuvanjem okoliša: „Od danas, Zemlja je naš jedini dioničar i donirat ćemo naš profit kako bismo je sačuvali. Ako uopće postoji nada da ćemo imati ovu Zemlju za 50 godina onda je na nama da danas učinimo sve što je moguće i sa svim resursima koje imamo“ – izjavio je.


Chouinard je osnovao Patagoniju 80-ih godina, a brend je nastao iz njegove velike strasti za penjanjem. U 40 godina postojanja, Patagonia je postala jedan od najuspješnijih sportskih brendova na svijetu, ali i jedna od najboljih tvrtki za rad. Naime Patagonia je poznata po iznimno korektnom odnosu prema svojim zaposlenicima i uvjetima rada. U javnost je čak izašao podatak da su neki zaposlenici imali slobodna popodneva na dane kada je vrijeme dobro za surfanje. Od samog osnutka tvrtke Chouinard donira 1% zarade za organizacije koje se bave zaštitom okoliša, a do danas su donirali 140 milijuna dolara.

SAZNAJ VIŠE: