Dobar posao u Italiji: Dolce & Gabbana su sponzorirali vjenčanje Kourtney Kardashian

D&G su s ovim vjenčanjem bacili Balenciagu u drugi plan
23.05.2022.
IMAGE SOURCE: Kourtney Kardashian Instagram

Male su šanse da niste znali da se Kourtney Kardashian udala ovaj vikend u Italiji. Možda vas je vijest zaobišla ako niste upalili društvene mreže, točnije Instagram na kojem se ovo vjenčanje prenosilo putem svih kanala i profila. Upravo je Instagram poslužio kao najbolji marketinški alat koji je iskoristila kuća Dolce &Gabbana za prvo sponzorirano vjenčanje. Iako su dizajneri kazali da nisu sponzori već samo domaćini, teško je vjerovati da ovo nije biznis deal u kojem je Dolce omogućio odjeću, jahte i infrastrukturu, a zauzvrat je cijela obitelj izvela modnu reviju arhivskih komada kuće i napravila im pr koji bi ih koštao deset puta više od samog vjenčanja. 

Prije nekoliko mjeseci netko je napisao jako pametan tekst u kojem su Balenciagu prozvali sponzorom razvoda između Kanyea Westa i Kim Kardashian. Dolce je u ovom slučaju brend za vjenčanja i ništa u ovome svemu ne bi bilo toliko loše (jer posao je posao) da Dolce & Gabbana nisu imali jako burne dvije godine prepune skandala i rasističkih ispada. Njima je ovaj dogovor potreban, potrebniji nego Kardashianima koji spavaju na novcu i imaju pod prstima svakog dizajnera kojeg nazovu. Prije deset godina bi teško ostvarili ovaj deal, ali zahvaljujući pametnom brendingu i Kanyeu koji je od Kim napravio modno relevantnu osobu, danas ne postoji modni brend koji bi odbio ovakav dogovor. Čak je i Stefano Gabbana jednom izjavio da su mu Kardashiani „trashy“. Sad je progutao svoje riječi i otvorio arhivu (i novčanik) kako bi omogućio da se Instagram vjenčanje godine dogodi. 

Kourtney Kardashian je inače jako vezana za Portofino gdje ljetuje svake godine i odabir lokacije je bio logičan. Cijela familija je doputovala u Italiju u petak i u to vrijeme je počela revija za paparazze i sve prisutne. Svaki izlazak na večeru, na sladoled, na kavu je zabilježen od strane stotine fotografa i prilikom svakog izlaska su nosile neke arhivske komade brenda.  Ako uzmete u obzir da cijela obitelj kombinirano na društvenim mrežama ima oko 800 milijuna followera, lako je izračunati koliki je to doseg za brend i da taj pr stvarno ne mogu platiti novcem.

Za svoj veliki dan je odabrala jednostavnu korzetiranu bijelu mini haljinu od satena i dramatični veo koji je nosio cijelu kombinaciju.

Ostatak obitelji se pojavio u klasičnim Dolce komadima. Pritom mislimo na pripijene haljine u kombinaciji čipke, tila i satena iz vremena kada su još bili smatrani najboljim predstavnicima talijanske estetike koja je bila inspirirana Sicilijom i kada ih je Monica Bellucci nosila na svakom važnijem događanju. 

Dolce &Gabbana su imali najveći pad na azijskom tržištu i to zahvaljujući rasističkim komentarima Stefana Gabbane. Sumnjamo da će im ovo vjenčanje pomoći da se situacija značajno popravi u tom dijelu svijeta, ali ovaj vikend su uspjeli usmjeriti algoritam u svoju korist tako da se i Balenciaga izgubila u silnim postovima o vjenčanju. U svijetu online marketinga to je dobro sprovedena strategija. Vidjet ćemo hoće li im se dugoročno isplatiti i zaboravlja li Internet napisane stvari. Alexander Wang se izvukao iz svoje pećine nakon silnih optužbi za seksualno uznemiravanje. Dolce & Gabbana rade na tome.

SAZNAJ VIŠE: