Upoznajte lidere hrvatske komunikacijske industrije u malo opuštenijem izdanju!

Oni upravljaju s više od tri četvrtine ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji i odlučuju o budućnosti domaćega oglašavanja!
30.11.2022.
IMAGE SOURCE: PRESS

Rezultati ostvareni tijekom prethodne godine i budući pothvati industrije samo su neke od tema kojima je bilo posvećeno svečano godišnje okupljanje CEO-a i management levela vodećih agencija za tržišne komunikacije, koje se u organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) održalo 24. i 25. studenog 2022. u Grand Park Hotelu Rovinj.

Osim proslavljanja uspjeha i umrežavanja, godišnje okupljanje domaćih komunikacijskih lidera bilo je usmjereno i na perpetuiranje pozitivnih rezultata u budućnosti, u čemu itekako pomažu rezultati mjerenja koja ova udruga marketinških lidera potiče. Anđela Buljan Šiber, predsjednica Uprave HURA-e – koju uz nju i izvršnu direktoricu Dunju Ivanu Ballon čine Vanja Bertalan, Rajna Cuculić, Jelena Fiškuš i Kristina Laco – na svečanom je okupljanju u Rovinju poručila da, iako su brojke izvrsne, agencijski predvodnici i dalje moraju ustrajati na kvalitetnom i posvećenom radu za bolju industriju – ali i društvo.

Podsjetimo, agencije članice HURA-e, koje predstavljaju tri četvrtine ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, u 2021. godini prihodovale su ukupno 2,2 milijarde kuna, pokazao je pregled u kojem su korišteni javno dostupni podaci u bazi FINA-e (info.BIZ). U članstvu je okupljen rekordan broj od čak 59 agencija koje u svom portfelju usluga nude komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, digitalnu komunikaciju te druge aktivnosti vezane uz komunikacijski menadžment te kreativnu i komunikacijsku industriju.

SAZNAJ VIŠE: