Investicija kao pojam koji se veže za torbe mnogima može zvučati smiješno. Investira se u nekretnine i neke „korisnije“ stvari ali možda promijenite mišljenje kad saznate koliko određenim modelima raste vrijednost iz godine u godinu. Možete pogledati i neke od najpopularnijih resale stranica i bit će vam jasno da su cifre izražene ispod određenih modela torbi jednake vrijednosti nekog stana. Rijetki primjerci Birkinica mogu koštati preko 100 tisuća dolara jer im je vrijednost tijekom godina narasla. Ostali modeli su u rangu automobila srednje klase i da, doista možete prodati Chanel Flap i kupiti automobil za novac koji dobijete u re-saleu. U 2023. nije se puno promijenio poredak najkorisnijih kupovina i Hermes uvjereno drži prvo mjesto.
Hermès – Birkin ili Kelly
Hermès ima najekskluzivniju shopping politiku koja mnoge klijente živcira (jer ih tjera da troše abnormalne iznose kako bi im uopće ponudili quota torbu) ali se vraćaju u dućane u nadi da će im nakon potrošenih desetke tisuća dolara netko dati priliku da potroše još toliko na torbu koju žele. Vidite li u kojem smjeru ova igra ide? Hermès Birkin ima rast vrijednosti od 14% godišnje, a u posljednjih 35 godina vrijednost joj je narasla za nevjerojatnih 500%! Hermès Kelly je u posljednjih 10 godina doživjela rast od 129%.
LV Neverfull
Ovo je najpopularniji klasik brenda Louis Vuitton i torba do koje je jako teško doći. Uvijek je tražena na resale stranicama i ako ste je dobro očuvali, možete je prodati za nekoliko puta veću cijenu. Vrijednost Neverfulla raste iz godine u godinu i to za 75%.
Chanel Flap
Mnogi se žale da Chanel stalno povećava cijene, a da kvaliteta ne prati ta povećanja. Francuska kuća se želi približiti Hermesu već godinama i neke torbe iz njihove ponude su već dosegnule cijenu Hermesa. Ako kupujete Chanel, nećete pogriješiti s klasičnom Flap torbom čija je vrijednost narasla za 182% u posljednjih deset godina.
Lady Dior
Dior nije najjači u igri klasika, ali njihova Lady Dior torba posvećena princezi Diani ima najveću vrijednost iz asortimana modnih dodataka. Inače, ova torba je osmišljena 1994. godine i nije se zvala Lady Dior. Gianfranco Ferre ju je nazvao Chouchou, a kuća ju je onda preimenovala u Lady Dior nakon što je Diana nosila na otvorenje izložbe u Parizu. Lady Dior je imala porast vrijednosti od 14% u razdoblju od 3 godine.