Zbog kolekcije Jacquemus x Nike se srušio web shop. Što je izazvalo takvu strku?

U sklopu nove kolekcije Papier koju je predstavio jučer na jugu Francuske, Jacquemus je predstavio limitiranu kolekciju koja je nastala u suradnji s brendom Nike
29.06.2022.
IMAGE SOURCE: Jacquemus

Doista nismo sumnjali u uspjeh kolekcije Jacquemus x Nike, a potvrda je stigla već jučer kada se u samo nekoliko sati srušila stranica brenda Jacquemus na kojoj je osvanulo svih 15 najpoželjniji  komada iz kolekcije. Hype oko ove kolekcije je bio doista velik te iako sve suradnje ovog tipa prati određena doza javne histerije, Jacquemus je izazvao opće ushićenje s najavom kolekcije. U prodaju je stigla odmah nakon prikaza njegove jesenske kolekcije Le Papier koju su nahvalili svi svjetski modni kritičari. Iako je već sve razgrabljeno, pogledat ćemo što je ovaj talentirani Francuz pripremio i kako je udahnuo svoj pečat poznatom sportskom brendu.

Kod Jacquemusa se sve temelji na jednostavnosti i na prvi pogled vam se može učiniti da u ovoj kolekciji nema nekih pretjeranih dizajnerskih zahvata, jer pobogu što se više može izmisliti, ali čar njegovog rada je u detaljima. Naizgled obična bijela teniska haljina je postala statement komad zahvaljujući izrezu na leđima koji je povezan tankom elastičnom trakicom s legendarnim Swoosh znakom koji je pod njegovom kreativnom palicom postao elegantan pozlaćeni logo. Taj redizajn Swoosha je maestralno izveden i isto tako apliciran kroz cijelu kolekciju. Tu je i polo haljina s prorezima ispod kojih također proviruje elastična trakica s Nike logotipom. Među prvima je rasprodan sportski grudnjak iz kojeg se trakica križano veže oko struka. Dizajner nije to naglasio, ali pretpostavljamo da trakice simboliziraju vezice na tenisicama koje su dobile različite namjene kroz cijelu kolekciju. Kako smo napisali na početku teksta, sve je u detaljima, a detalji itekako čine razliku.

Onda dolazimo do tenisica. Iskreno ćemo vam kazati da nam tenisice nisu najdraži komad kolekcije iako se radi o kultnom Nike modelu „Humara“. Dolaze u dvije kombinacije boja – krem i smeđoj. Humara model je premijerno pušten u prodaju 1997. godine kao tenisica za trčanje, a od tada je doživio brojne reinterpretacije uključujući i dizajn koji je osmislio kultni streetwear brend Supreme. Jacquemus donosi ženstveniju verziju tenisice u kombinaciji glatke i brušene kože s gumenim đonom i metalno-zlatnim Swoosh znakom. Tenisice su koštale 170 eura što je jako pristojna cijena za suradnju ovog tipa, ali i nastavak filozofije koju Jacquemus propagira sa svojim brendom. Jednom je izjavio da odjeća ne smije koštati previše jer se ipak radi o nečemu što nosimo i da želi da njegov dizajn bude dostupan većem broju ljudi. Nijedan komad iz kolekcije nije bio precijenjen što je pohvalno pogotovo ako u obzir uzmemo činjenicu da cijene dizajnerskih komada divljaju već godinu i pol dana. Sigurno će biti onih koji će na ovoj kolekciji zaraditi i očekujte nenormalne cijene na re-sale stranicama. Suradnje su ipak najbrži i najsigurniji profit u modnoj industriji bilo da ste dizajner, brend s kojim surađuje ili second hand dealer. 

SAZNAJ VIŠE: