Torba koja izgleda kao vrećica čipsa košta 1750 eura

Demna se vratio svojim starm marketinškim trikovima, a jedan od njih je ova torbica koja izgleda kao vrećica čipsa i koju Balenciaga prodaje za 1700 eura
12.03.2024.
IMAGE SOURCE: Balenciaga
RECOMMENDED

Dizajnerski modni dodaci često plešu na granici apsurda. Ne samo da plešu nego je pređu do te mjere da se ponekad zapitam smatra li netko da su ljudi ludi i postoje li stvarno ljudi koji plaćaju velike iznose za stvari koje nemaju realnu vrijednost? Jasno mi je da će netko kupiti Hermès torbu za 50 tisuća eura jer vidim smisao u tom ulaganju – naravno ako vam novac ne predstavlja problem i tih 50 tisuća eura možete odvojiti za nešto što će u budućnosti vjerojatno koštati 100 tisuća eura (cijene torbi postaju nenormalne). Ali uz sve najbolje namjere ne vidim smisao u stvarima koje su kao fol konceptualne i ironične, a u stvari su jako money grabbing gluposti koje se rade da bi se o njima pisalo. Ako gledamo iz tog kuta, Demna je uspio jer evo već pola sata gledam u tri kožne vrećice čipsa koje koštaju 1750 eura i smijem se naglas.

TORBA

Nakon onog velikog skandala s dječjom kampanjom Balenciaga se posula pepelom i najavili su kreativno ozbiljniju fazu u kojoj će se vratiti korijenima. Osobno jako volim njihove siluete i smatram da je Demna vrhunski dizajner. Štoviše, stvorio je cijeli new Balenciaga pokret koji se spustio na ulice urbanih sredina. Kako to izgleda? Pa na početku je sve izgledalo kao miks Berlina i Istočne Europe, a onda se u taj vrtlog ubacio Calabasas s Kim Kardashian. Danas je Balenciagina silueta postala mainstream i sam Demna je to potvrdio: „Postoji puno ljudi koji izgledaju kao da nose Balenciagu, ali je ne kupuju“. – kazao je u jednom intervjuu. To znači da je Balenciaga uspjela stvoriti svoj stilski pravac koji se na ulicama gradova kopira s prihvatljivijim opcijama.

TORBA

Balenciaga je prije skandala punila medijske stupce svaki mjesec zahvaljujući ovakvim zezancijama koje su gurali u kampanje. Raspadnute tenisice, kožna vreća za smeće, a posljednji komad je ona suknja koja je u stvari imitacija ručnika u koji se zamotate kad izađete iz tuš kabine. Sve to je guralo brend u svijest potrošača. Nije važno što je 90% komentara bilo negativno. Danas je važan engagement i nitko u Keringu nije trepnuo na jedan negativni komentar. Dok se priča o brendu, dobro je.

Torba kao komentar vremena

Ova torba je zanimljiva kao osvrt na Demnin intervju koji je dao prije nekoliko mjeseci u kojem je najavio da je gotov s provokacijama i da slijedi neka nova era. Čini se da ta nova era nije sjela čelništvu Keringa i da više nije bilo vremena za oprost javnosti. Brže bolje su „zavezali“ Kim Kardashian, napravili reviju u Calabasasu i evo predstavili vrećice čipsa od janjeće kože. Možete birati okuse Spicy Chilli, Salt & Vinegar ili Cheese & Onion i sve to „samo za 1750 eura“. S obzirom na nove cijene hrane u dućanima možda Demna nije tako daleko od istine.

TORBA
TORBA
SAZNAJ VIŠE: