Balenciaga tuži produkcijsku kuću, fotograf prima prijetnje

Malo je reći da je Balenciaga u najvećoj pr krizi otkako je brend preuzeo Demna. Čak ni Kanye nije uspio naštetiti imidžu brenda kao kontroverzna kampanja
29.11.2022.
IMAGE SOURCE: Balenciaga

Demna je prije nekoliko mjeseci izjavio da voli izazvati malo kontroverze. Tada je bila riječ o torbi u obliku vreće za smeće koju je prodavao za nekih 15 tisuća kuna. Balenciaga je napravila umjetnost od provociranja javnosti s komadima koji puno koštaju, a izgledaju kao socijalni eksperiment. Ti eksperimenti su uvijek rubni, ali nikada ih nisu doveli u situaciju u kojoj se nalaze sada. Tko je pogriješio u slučaju kontroverznih dokumenata i dalje nije jasno. Male su šanse da netko iz Balenciage nije vidio finalni materijal i dao odobrenje da se kampanja objavi te je njihovo „pranje“ od ove priče u Instagram storyjima potpuno suludo. Kolike su šanse da će jedna luksuzna kuća objaviti nešto što nije pregledano sto puta od strane odgovornih? Nikakve, osim ako se nije dogodilo nekoliko velikih propusta na vrhu. Balenciaga sada tuži produkcijsku kuću North Six Inc. i set dizajnera za 25 milijuna dolara zbog nemara i štete koja je nanesena brendu. O čemu se točno radi?

BALENCIAGA KAMPANJA

Nekoliko dana prije izlaska Objects kampanje u kojoj su fotografirana djeca s BDSM medvjedima u rukama, Balenciaga je objavila kampanju za proljetnu kolekciju. Na fotografiji produkta, točnije Hourglass torbe je uočeno da ista stoji na gomili papira. Jedan od tih papira je pravni dokument Vrhovnog suda o distribuciji dječje pornografije. Kampanja za proljetnu kolekciju je snimljena u poslovnom uredu u New Yorku i za nju je bio zadužen Joshua Bright. Fotografije dodataka je snimao Chris Maggio.

BALENCIAGA SKANDAL

Lavina je nastala u trenutku kada su mediji pomiješali dvije kampanje te smjestili torbu s dokumentima u kampanju s djecom. Dakle govorimo o dvije različite kampanje i jako čudnom tijeku događaja koji su pokopali brend u nekoliko dana. Gabriele Galimberti koji je zaslužan za vizuale Objects kampanje koja je snimljena u Parizu je izgubio brojne poslove. Galimberti je inače fotograf za National Geographic i ovo mu je prvi nesretni izlet u modne vode. Fotograf je izjavio da je cijeli set bio pregledan i odobren od strane Balenciaginih djelatnika: “Kada vam priđe velika kuća kao što je Balenciaga i ponudi vam dobar novac za dva dana posla naravno da ne razmišljate previše već prihvatite ponudu. U mom poslu honorari nisu veliki i nije lako zaraditi za život. „ – izjavio je za WWD.

Galimbertija su u nezgodnu poziciju doveli tabloidi koji su ga proglasili pedofilom i koje sada tuži za povredu časti. Primio je brojne prijetnje od nepoznatih ljudi i kako sam kaže uništavaju mu život. Balenciaga je izdala priopćenje u kojem se ispričavaju za tu kampanju, ali Galimbertiju to nije od velike pomoći jer je isprika došla prekasno.

Njihova najveća ambasadorica Kim Kardashian se nakon tjedan dana šutnje napokon oglasila o incidentu i izjavila da strogo osuđuje eksploataciju djece u kampanjama, a Bella Hadid je izbrisala fotografije kampanje na svom Instagram profilu. Na kraju svega nam se čini da će svi nekako izvući sebe iz ovog kaosa. a da će najveću cijenu platiti Galimberti.

SAZNAJ VIŠE: