Tinder Swindler TikToka: lažno bogatstvo mladog influencera

Koja istina leži iza naizgled savršenog luksuznog života mladog brazilskog influencera - odlučili smo saznati što se krije iza njegovog "bogatstva"
11.09.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram @joaovs
RECOMMENDED

U današnje vrijeme društvene mreže postale su kanal preko kojeg ljudi prikazuju svoj život – ili samo dobre strane. Uvijek se priča o tome kako ne bi trebali vjerovati stvarima na društvenim mrežama jer u većini slučajeva nisu istinite. Mnogo ljudi pokušava svoj život prikazati uzbudljivijim i boljim nego što zapravo jest, ali postoji i druga strana koja ide korak dalje i u svoje scamove uvlači žrtve.

Svi se sjećamo slučaja Anne Delvey koja je uspjela zavarati bezbroj ljudi svojom lukavošću i na kraju postala toliko poznata da je po njoj snimljena i serija. Sada se pojavio novi slučaj, sličan njenom, a u glavnoj ulozi nalazi se brazilski influencer Joao.  Kada prvi put pogledate TikTok ili Instagram brazilskog influencera nećete se moći dovoljno nadiviti luksuzu kojim on raspolaže. Od najluksuznijih brendova koji krase njegov ormar do najskupljih auta i putovanja privatnim avionima i jahtama – izgleda da je mladi influencer osvojio svijet.

Ništa na društvenim mrežama ne traje vječno, pa nije ni Joaov privid luksuznog života. Joao je tvrdio da je sin bogatog šeika zbog čega nitko na prvu nije propitkivao njegovo bogatstvo i luksuzan život. Ali malo istraživanja izbacilo je istinu na vidjelo i sada znamo da influencer dolazi od skromnih početaka, a kako se probio u luksuznom svijetu još uvijek ostaje upitno. Sve to bi bio otpisan kao samo još jedan slučaj dobrog fotoshopa i pokušaja prikazivanja ljepšeg života da nedavno par osoba nije istupilo s čudnim iskustvima koja su ih povezala s influencerom.

Brazilski influencer imao je pametnu taktiku u kojoj prilazi manjim influencerima koji se pokušavaju probiti i obećava im da će ih spojiti s bitnim imenima u modnom svijetu. Jedna žena imala je najšokantniji iskaz kada je otkrila kako je otišla s njim u New York na „Chanel Galu“ za koju je morala platiti određenu količinu novca. Na kraju se ispostavilo da taj događaj nikad nije postojao, a pozivnica koju je dobila očito je bila djelo influencera koji je uzeo njene novce. Osim toga otkrila je njegove ostale varke – poput toga da se slika u tuđim autima kao da su njegovi, da pozira s torbama u dućanu kao da je kod kuće i slično. Najgore je da Joao zapravo ima puno slavnih pratitelja koje je očito uspio prevariti tako da mnogi njegov poziv u luksuzan svijet prihvaćaju bez imalo sumnje. Cijela ta situacija podsjeća na Tinder Swindlera koji je koristio spletke (koje su ipak bile malo ekstremnije) za obmanu žena i postao glavna priča medija u 2022. Oboje su lukavi manipulatori koji su iskoristili ovaj digitalni svijet u svoju korist i najtužnije je da sigurno nisu jedini – samo jedni od rijetkih koji su otkriveni.

Postalo je malo zastrašujuće koliko je danas zapravo lako stvoriti potpuno novi život na društvenim mrežama – koji nema nikakve veze sa stvarnosti. Društvene mreže više nisu platforma preko koje dijelimo svoje najdraže i najzabavnije trenutke, nego natjecanje u kojem svi žele pokazati koliko bolji život imaju od drugih – neki i do mjere da kradu od drugih samo kako bi si priuštili dio tog luksuznog života o kojem sanjaju. Kada se postavi pitanje kome vjerovati na društvenim mrežama najbolji odgovor bi bio – baš nikome.

SAZNAJ VIŠE: