Na Dane komunikacija, poznati festival kreativnosti i tržišnih komunikacija, stiže marketinški aktivist na misiji poticanja poslovnoga sektora da stavi ljude i planet na prvo mjesto! Thomas Kolster iskusni je stručnjak za brending i održivost koji je u gotovo dvadeset godina rada savjetovao Fortune 500 tvrtke, male start-upove, vlade, agencije i neprofitne organizacije na putu autentične svrhovitosti – bez lažnih obećanja potrošačima.
Poznat kao pionir oglašavanja sa svrhom, na glavnoj će festivalskoj pozornici, uz podršku ENNA-e i upravo u čast Danu planeta Zemlje, 22. travnja postaviti ključna pitanja o održivosti u svom predavanju naziva Faking Your Sustainability? i inspirirati na istinsku promjenu koja iz lokalne može prerasti u globalnu. Oni koji zaista brinu o svojoj zajednici i okolini rijetkost su na tržištu, tvrdi Kolster, a za ostale ovo će biti prosvjetljujući trenutak preispitivanja i novih (poslovnih) odluka! Svima koji imaju sluha za održive promjene, a posebice onima koji se na njih vole oglušiti, poručuje – promjena počinje upravo s vama.
„ENNA grupa, kao poslovni sustav nove generacije i jedan od vodećih investitora u Hrvatskoj i regiji, na održivost i promjene gleda kao na priliku za ulaganja i razvoj, bilo da se radi o obnovljivim izvorima energije, smanjivanju ugljičnog otiska u sektoru logistike i hrane, pa sve do društveno odgovornog poslovanja. Ono od čega uvijek polazimo su ideje i želja za razvojem, stoga nam je iznimna čast podržati predavanje Thomasa Kolstera na ovu temu, za koje smo sigurni da će nam svima biti odlična prilika da razmislimo na koje sve načine možemo unaprijediti svoje poslovanje u smjeru istinske održivosti“, rekao je Bruno Krčelić (Head of Marketing), ENNA.
Ovaj proslavljeni kreativac i osnivač globalnog Goodvertising pokreta rijetko miruje – uz objavljene knjige Goodvertising i The Hero Trap, Kolster piše za velike medijske kuće, među kojima su i The Guardian, Ad Age i Adweek, a inspirirao je i publiku više od 70 zemalja na događajima poput TEDx-a, SXSW-a, Cannes Lionsa, DAD-a i Sustainable Brandsa. Neprestano izaziva status quo svojim glasnim i često provokativnim stajalištima o vrijednostima, svrsi i leadershipu. „Na pretrpanom tržištu brendova dobročinitelja, ljudi ne kupuju vrijednosti brenda ili njegov ‘zašto’, već proizvode i usluge koji im pomažu da postanu bolja verzija sebe“, tvrdi Kolster.
Objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; te pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, ne staju najave drugih zanimljivih sudionika ovog popularnog trodnevnog festivala.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija – koji, po svemu sudeći, ni ove godine neće razočarati – moguće su na www.danikomunikacija.com.