The Row je zabranio telefone na reviji i svi su u šoku. Zašto?

Sestre Olsen nisu dozvolile pametne telefone tijekom revije za njihov brend The Row. Danas se svi čude tom potezu i proglašavaju ga nekom novom erom u modnoj industriji
29.02.2024.
IMAGE SOURCE: Profimedia
RECOMMENDED

Šok i nevjerica. Sestre Olsen su zabranile snimanje (uporabu pametnih telefona) na svojoj reviji za The Row što smo saznali iz polu paničnih Instagram objava koje su uzvanici objavili jer nešto se mora objaviti, pa iako izjava o tome kako se ne smije fotkati. Danas svi pišu o tome kao da su napravile neki revolucionarni potez koji će zauvijek promijeniti način na koji konzumiramo modu. Neće. Mlađe generacije možda ne znaju, ali Phoebe Philo je imala sličnu praksu kada je radila za Celine i svi su je poštovali i nitko nije gledao u telefon niti modele kroz telefon. Svi su bili prisutni i gledali u pistu kao nekoć kada pametni telefoni nisu bili najvažnija stvar na svijetu kao ni društvene mreže koje danas služe kao alat da se svima dokaže kako ste na “it” mjestu događanja.

THE ROW

Ova situacija se nadovezuju na tekst koji sam pisala prije desetak dana o tome kako su društvene mreže ubile street style kao koncept. Tu sam napomenula (i opet ću) da su ubile i ono slatko iščekivanje kolekcija i pravu kritiku kolekcija koja bi obično uslijedila nekoliko sati nakon prikazivanja revije u paketu s fotografijama modela. Danas se kritike (random ljudi koje moda ni ne zanima previše) događaju u real timeu. Sve to zahvaljujući neumornom dijeljenju sadržaja s lica mjesta kada se često neki model odjeće izostavi iz konteksta. Kolekcija nije jedna jakna. Dobra kolekcija ima priču od početka do kraja i treba činiti jednu cjelinu. Zamislite to kao knjigu koju ste otvorili i kompletan dojam o tom djelu izvlačite iz jednog citata. E pa tako je kad se objavi jedan komad s revije i „brzi prstići“ s društvenih mreža krenu u razglabanja o tome što je dizajner htio reći.

The Row koncept

The Row sam po sebi nije Instagramski brend. Ni sestre Olsen ne viđate po medijima iako su jedne od najbolje odjevenih žena i realno vode jedini američki brend koji ima neku veću estetsku vrijednost među svjetskom, točnije europskom klijentelom. Njihova Margaux torba je možda postala viralna, ali one ne sudjeluju u tom načinu prezentacije proizvoda. Ne predstavljaju kolekcije u New Yorku.. Jasna informacija za svakog tko zna što to znači u modnoj industriji.

THE ROW

I meni je sasvim jasno zašto im nije stalo da se od revije napravi online zabava. Nitko više nema strpljenja. Sve mora biti sada, odmah i onda je „on to the next“. Ako su ikoga išta naučile jučer (ponavljam od mlađe generacije jer Philo je ovo već radila), to je da treba cijeniti rezultat truda koji se prezentira na pisti. Svi smo zaboravili što znači biti u trenutku i nekako mi se čini da je ovaj potez posramio modernu industriju mode i sve što se oko nje događa. Kao da im je učiteljica uzela telefone prije nastave i rekla im: koncetracija molim! Nitko nije umro jer nismo vidjeli reviju u real timeu. Zato evo sjedim i čekam da dođu službene fotografije i prvi put se veselim jer ne znam što me očekuje. Dobar osjećaj.

SAZNAJ VIŠE: