Ovo su najbolji Sol de Janeiro parfemi koje nosimo sada

Sol de Janeiro mirisne vodice preko noći su postale najtraženiji TikTok parfem, a kada se pojave na policama parfumerija u Hrvatskoj, nestanu u tren oka
30.03.2024.
IMAGE SOURCE: @soldejaneiro
RECOMMENDED

Zacijelo ste čuli za brend Sol de Jainero i njihov večito rasprodani Bum Bum Cream koji je osvojio cijeli svijet svojim okruglim pakiranjem tropskih boja. Planetarno popularna krema za tijelo, prvi je hit brenda Sol de Jainero kojeg bismo opisali kao brend koji u svojim proizvodima hvata miris ljeta. Iako su proizvodi s njihovim potpisom vrhunske kvalitete, upravo su mirisi njihova najjača karta. Nakon Bum Bum Cream, koji svi prepoznajemo po opojnoj mješavini mirisa pistacija i slane karamele, Sol de Janeiro je upravo ove note pretočio u svoj prvi parfem – mirisnu vodicu Cheirosa ’62, koja je preko noći postigla jednak uspjeh.

SOL DE JANEIRO

Iako je na tržište stigao u nezgodno vrijeme neposredno prije početka pandemije, parfem je na web stranici Sephore rasprodan u samo nekoliko dana. Čelnicima brenda bilo je jasno da su pogodili zlatnu žicu i tako je rođena cijela kolekcija mirisnih sprejeva za tijelo. U tom trenutku, kao i sada, činilo se da ova kategorija umire. Nakon procvata ranih 2000-ih, kategorija sprejeva za tijelo postala je sinonim za zastarjelu Victoria Secret i kupovinu u zračnoj luci, no ludilo za parfemima Sol de Janeiro gotovo se može usporediti s nekim od novih niche parfema.

Kako su mirisi Sol de Janeiro osvojili Gen Z

U svakom uspjehu ovakvih razmjera postoji neka neobjašnjiva alkemija, ali i pažljivo odabrana strategija te marketing. Prva karta je svakako Sol de Janeiro DNK i brazilska vibra, no ako zagrebete po površini, shvatit ćete da iza cijele kolekcije ovih opojnih vodica stoji parfumer Jérôme Epinette, “nos” koji je kreirao i neke od poznatih parfema Byredo i Victoria Beckham.

Cijela kolekcija osmišljena je tako da nas podsjeća na tropska mora i plaže, dovoljno je slatka za pojest, iznimno je pristupačna u svemu – od cijene do pakiranja – i, što je možda jednako važno, zauzima prazno mjesto između no name parfema koje možete kupiti u drogerijama i onima koje potpisuju modne kuće poput Chanela. Jasno je da ne traju tako dugo na koži kao puno skuplji proizvodi, no to im nije ni cilj, jer su simpatične vesele bočice dizajnirane tako da ih možete ponijeti svuda sa sobom i špricati se cijeli dan. Koincidencija? I don’t think so.

S druge strane, Sol de Janeiro mirisi za tijelo lako se međusobno kombiniraju – na što smo navikli samo od niche parfema – tako da je broj njihovih personaliziranih kombinacija praktički neograničen, a svi znamo koliko danas svi vole biti posebni. Zato bi bilo pogrešno nazvati ovo samo fenomenom generacije Z. Sol de Janeiro stvorio je dobro zaokruženu priču koja se jednostavno dopada svima. Bilo koji parfem brenda savršeno se kombinira sa svim proizvodima za tijelo (Bum Bum Cream has NOT left the chat, a tu su i gelovi za tuširanje, kreme, losioni i ulja… odaberite sami.) i omogućuje svakome kreiranje cijele kolekcije za njegu tijela i mirisa te se savršeno uklapa u trend njege tijela koji je također u usponu na tržištu.

Znam da sam već spomenula da su ovi parfemi “good enough to eat”. Iako se cijela gurmanska kategorija godinama smatrala tinejdžerski nesofisticiranom, sada doživljava pravu pravcatu renesansu. Uostalom vanilija je jedna od mirisnih nota godine. Danas svi žele mirisati na slatkiše. Posebno na slatkiše brenda Sol de Janeiro. Nije ni čudo da je ispred ove beauty slastičarnice stalno red.

SAZNAJ VIŠE: