Cijeli svijet je zaljubljen u brend Sol de Jainero. Koja je njegova tajna?

Sol De Jainero omiljen je skincare brend među generacijom Z, a jedna njegova Bum Bum krema za tijelo prodaje se svakih osam sekundi
13.01.2024.
IMAGE SOURCE: Sol de Jainero
RECOMMENDED

Ako niste čuli za brend Sol de Jainero, sigurno ste čuli za Bum Bum Cream. Privlačna okrugla pakiranja tropskih boja plijene pažnju na policama drogerija, a sada ih je teško uopće pronaći jer je krema konstantno rasprodana. Bum Bum Cream je postala planetarno popularna krema za tijelo, a iza nje stoji spomenuti brend Sol de Jainero kojeg bismo opisali kao brend koji u svojim proizvodima hvata miris ljeta.

sol de jainero
sol de jainero

Bitne brojke za Sol de Jainero

Sol de Jainero je pokrenut 2015. godine, a sada je dio moćne grupacije L’occitane Group te je porastao za 267 milijuna u godišnjoj prodaji do ožujka 2023., što je rast od 267% u usporedbi s prethodnim rekordima. L’occitaneu je prodano 83% udjela tvrke za visokih 450 milijuna dolara, što se pokazalo kao pametnom investicijom. Sol de Jainero je u prvom tromjesečju fiskalne godine u 2023. povećao prodaju L’Occitanea u Americi za više od 50%. Nakon L’Occitane en Provence, Sol de Janeiro je drugi najveći brend ove grupacije. U čemu leži tajna ovoga brenda?

sol de jainero

Bum Bum Cream opsesija

Nakon lansiranja u ljeto 2015. sa samo tri proizvoda, Sol de Jainero je uživao veliku popularnost godinu kasnije kada je njegova Brazilian Bum Bum krema za tijelo postala najprodavaniji proizvod za njegu kože u Sephori unutar prva tri mjeseca nakon što je stigla u maloprodaju. Prema riječima predstavnika brenda, svakih osam sekundi proda se jedna Bum Bum krema. Potrošači se nisu mogli zasititi istančanog profila mirisa, koji je bio u oštroj suprotnosti s citrusnim i cvjetnim mirisima koji su bili popularni u to vrijeme.

Osnivačica i direktorica brenda Heela Yang dugi je niz godina bila izložena brazilskim standardima ljepote nakon što je tamo zasnovala obitelj. Upravo su ti standardi pretočeni u Sol de Jainero, brend koji se poprilično razlikovao od luksuznih marki poput Cliniquea, Estée Laudera i L’Oréala (marki za koje je Yang radila). Sol de Jainero je bio pravo osvježenje na tržištu s Bum Bum kremom koja sadrži gurmanske mirise, predstavljajući simbol ženske slobode izražavanja i osjećaja ugode u vlastitome tijelu, prije nego što je body positivity pokret postao popularan u drugim državama.

sol de jainero

Bum Bum Cream sadrži note vanilije, pistacije i slane karamele što ju čini iznimno slatkom kremom za tijelo, a pokazalo se da potrošači upravo to i žele. Osim mirisa, potrošače je osvojio spoj prirodnih sastojaka u kremi. Brazilski oraščići, acai ulje i kokosovo ulje koji dubinski hidriraju i hrane kožu, dio su formule, uključujući guaranu — autohtonu amazonsku biljku koja sadrži jedan od najjačih oblika kofeina na planetu. Čini se da ovaj kofein daje kremi svojstva učvršćivanja i toniranja, što je čini hitom među njezinim korisnicima.

Tranzicija prema mirisima

S obzirom na to da je miris oduvijek bio neizbrisiv dio priče o brendu Sol de Janeiro, širenje na kategoriju mirisa bio je prirodni sljedeći potez. U ožujku 2020. Sol de Janeiro je izdao svoju prvu parfemsku vodu, Cheirosa ‘62, koja ima isti miris kao legendarni brazilski Bum Bum Cream. Naziv dolazi od portugalske riječi “cheirosa”, što znači nevjerojatno mirisati.

Godine 2023. Sol de Janeiro udvostručio je svoju usredotočenost na mirise lansiranjem Summer Limited Edition Perfume Mists, koji je odmah rasprodan i bio je toliko tražen da je skupljanje mirisa s temom odmora postalo nešto poput sporta za korisnike TikToka ospjednute mirisima. Bila je to godina rekordnog rasta za marku.

Sol de Jainero: brend generacije Z

Magija ovog brenda ne leži samo u proizvodima, sastojcima i mirisima, već i u marketingu. Vibratno pakiranje koje povezujemo s tropskim Brazilom te body positivity poruka koju ovaj brend šalje, zainteresiralo je generaciju Z.  Zaigrani i uzbudljivi proizvodi zagolicali su maštu ove nove generacije koja većinu vremena provodi na TikToku i Instagramu, stoga je vidljivost proizvoda na ovim platformama bila izuzetno važna za brend.

Sol de Jainero ušao je u suradnje s influencerima i utjecajnim osobama koje su promovirale proizvode putem društvenih mreža. Primjerice, u svibnju je brend pokrenuo najveću globalnu kampanju do sada. Udružio se s brazilskom domorodkom Barbie Ferreirom (popularnom glumicom među generacijom Z zbog serije Euphoria) za njihovu kampanju “Where Will They Take You” kako bi proslavili ograničeno izdanje ljetnih mirisnih maglica. Kampanja je označila najznačajnije marketinško ulaganje brenda do sada, što je rezultiralo povećanjem prodaje od +33% i preko 2 milijuna dolara u EMV-u od preko 50 kreatora sadržaja.

Bum Bum Cream je sam po sebi postao viralan na TikToku, a brend je iskoristio tu organsku vidljivost proizvoda da ga pretvori u miris. Mirisi vanilije, pistacija i brazilskih orašćića pretočeni su u već ranije spomenuti parfem Cheirosa ’62 koji je zaludio čitav Internet. Uz mirise koji postaju broj jedan pokretač rasta kod potrošača generacije Z, Sol de Janeiro je spreman postati vodeća sila za rast unutar kategorije masovnih mirisa.

@bruna.conce

If you know me you know how much I love my @soldejaneiro perfume mist Cheirosa 62. #soldejaneiro #solpartner

♬ In the Bosom – Sweet After Tears

Brend nije samo uložio u marketing na društvenim mrežama, već je izašao na ulice dijeleći stvarne recenzije ljudi koji su ga probali. Od kad je pokrenut 2015. pa do sada, Sol de Jainero je ostao vjeran svojim vrijednostima i stalno se povezuje s mlađom publikom. Njegov uspjeh će samo još više rasti.

SAZNAJ VIŠE: