Njega tijela najnovija je opsesija industrije ljepote

Tijelo i njegova njega postaju jednako važni kao i lice, a brendovi se utrkuju tko će prvi lansirati nove proizvode i osvojiti publiku
23.03.2024.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

Iako u teoriji znamo da naše tijelo zaslužuje jednako pažnje kao i naše lice, proizvodi iz kategorije “njega tijela” uvijek su bili po strani. Postoje iznimke (poput Biologique Recherche P50 losiona za tijelo), ali većina njih ne sadrži aktivne sastojke koje koristimo na licu poput vitamina C, retinola, te raznih kiselina i uglavnom se koncentriraju na rješavanje dva problema: suhoće i osjetljivosti kože, ili poboljšanje cirkulacije i smanjenje celulita (u teoriji). Uvijek tu postoji i neki piling – obično s grubim česticama, ne kemijski. No, posljednjih se mjeseci stvari u ovoj kategoriji ubrzano mijenjaju, a njega tijela postala je pravi beauty hotspot.

Svakako nije slučajno da su u vrlo kratkom roku Rare Beauty, Glossier i Youth to the People lansirali ili unaprijedili svoje linije za njegu tijela, a nedavno im se pridružio i francuski modni brend A.P.C od kojeg smo navikli na kultne torbe, ali ne i na losione za tijelo.

Zašto je njega tijela u trendu

Na prvi pogled čini se da ljudi jednostavno žude za spa iskustvom kod kuće. No, tako je uvijek bilo na neki način, a razlog treba tražiti negdje drugdje.

Posljednjih godina sve se više govori o tome koliko je složen i emotivan odnos koji imamo sa svojim tijelom, a to je dovelo do toga da ljudi konačno žele i zahtijevaju proizvode za tijelo koji stvarno djeluju. Potražnja za njegom tijela koja daje rezultate je porasla, a kada tvrtka uspije smisliti proizvod koji zapravo rješava problem s kojim se mnogi kupci već dugo bore, pogodili su zlatnu žicu.

Osim toga, današnji su kupci daleko educiraniji o njezi kože nego prije, pa uz cijeli popis aktivnih sastojaka koji drže u glavi, žele i nove formule koje sadrže manje štetnih sastojaka i proizvedene su po etičkim načelima. Tvrtke pomno prate potražnju, zbog čega je došlo i do brojnih preformulacija već postojećih linija za njegu tijela, poput one koju je nedavno implementirao brend Glossier sa svojom “novom i poboljšanom” kolekcijom Body Hero.

Uz sve veći broj novih proizvoda za klasičnu njegu tijela, sve se više pojavljuju i oni koji sadrže aktivne sastojke poput vitamina C, voćnih kiselina, hijaluronske kiseline i ceramida, čak i retinola. Jedan od pionira cijele kategorije, Drunk Elephant TLC Glycolic Body Lotion sada je samo jedan u nizu sličnih proizvoda koji obećavaju piling, čišćenje i, pogađate, glowy kožu tijela uz pomoć kombinacije glikolne i hijaluronske kiseline.,

Osim samih proizvoda, mijenjaju se i self care rutine vezane uz njegu tijela. Ako ste mislili da je gua sha prekomplicirana za izvođenje svako jutro na licu, sada ste suočeni sa savjetom da ju je potrebno izvoditi i na tijelu. Suho četkanje je postalo obavezno, a broj novih gadgeta samo raste (osobno čekam trenutak kada ćemo dobiti LED odijela, a ne samo maske, a mislim da nije daleko).

Šalu na stranu, ovo je jedan od trendova koji nam stvarno može donijeti nešto dobro, realno, bilo mu je i vrijeme. Više nije problem pronaći kremu koja će stvarno riješiti problem suhe kože ili losion koji će stvarno pomoći kod akni na tijelu (a da ne dolazi iz ljekarne i neprijatno miriše). Čini mi se da više nema povratka na staro zanemarivanje kože “ispod vrata”.

SAZNAJ VIŠE: