Zašto toliko slavnih osoba ima vlastite brendove alkoholnih pića?

Industrija alkoholnih pića cvijeta pa je tako mnogo slavnih osoba odlučilo pokrenuti vlastitu liniju alkoholnih pića ili investirati u već postojeći brend
24.02.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram @drink818/ @casamigos/ Danny Devito/ @ciroc
RECOMMENDED

Konstantno pišemo o beauty brendovima slavnih osoba jer nam se čini kao da svaki tjedan nikne novi brend s potpisom celebrityja s A liste. Danas Beyonce lansira svoju liniju proizvodu za kosu, a već sutra Bella Hadid najavljuje svoju mirisnu marku. Industrija ljepote je, ako napravite to pametno, najbolji dodatni izvor zarade, posebno ako promišljeno prati filozofiju i životni stil osobe. No, postoji još jedna industrija u koju celebrityji rado zakorače jer im donosi milijune. Riječ je o alkoholnoj industriji.

Ako ne lansiraju beauty liniju, onda će slavne osobe vrlo vjerojatno završiti s proizvodnjom vlastitih alkoholnih pića ili investirati u brendove  alkoholnih pića. Među prvim celebrityjima koji su se ubacili u ovaj biznis bio je reper Diddy ulagajući u Ciroc vodku. Diddy je u kasnim 2000-ima bio glasnogovornik spomenute vodke te je preuzeo marketing za američko tržište. Uspjeh Ciroca i njegova prepoznatljivost može se pripisati Diddyjevu utjecaju.

Jedan od veterana ovog poslovnog pothvata je i George Clooney koji je sa svojim prijateljem Randeom Gerberom (muž Cindy Crawford) pokrenuo brend tekile Casamigos da bi isti prodali 2017. tvrtki pića Diageo za vrtoglavu jednu milijardu američkih dolara. Shvaćate u kojem smjeru ide cijela priča?

slavne osobe brendovi alkoholnih pića

Ryan Reynolds je u džep strpao 610 milijuna dolara za Aviation džin, od alkoholnih pića profitiraju i Dwayne Johnson, Matthew McConaughey, Drake, Kendall Jenner, Emma Watson, Sarah Jessica Parker i mnogi, mnogi drugi. Izvrsnu strategiju razvio je Danny DeVito sa svojim Premium Limoncellom, pićem koje se lako izdvaja iz gomile. To je zato što postoji vrlo malo američkih marki limoncella, iako je piće prilično popularno u Italiji. Godine 2007. DeVito je pronašao rupu na tržištu i ispunio je organskim limunom iz južne Italije i vlastitom golemom zvjezdanom moći.

https://www.instagram.com/p/CzWG6vbObla/

Alkoholna pića su nedvojbeno isplativ posao

Jasno je da većina slavnih osoba vide pokretanje brenda alkoholnog pića ili investiranje u neki brend, kao izvrstan prihod sa strane. Online prodaja alkohola, kokteli za van i aplikacije za alkohol procvjetale su tijekom pandemije COVID-19, a Statista predviđa da će do 2025. globalno tržište alkoholnih pića premašiti 2,2 trilijuna dolara. Stoga ima smisla da slavne osobe koje traže veliki potencijal zarade hrle u ovaj sektor tržišta.

slavne osobe brendovi alkoholnih pića

Alkohol također više nije tabu tema. Industrija alkoholnih pića nije zabranjen teritorij kao nekoć kada su slavne osobe sklapale ugovore koji su sadržavali moralne klauzule. Danas se celebrityji mogu slobodno baviti marketingom te tako brendirati i svoj životni stil. Alkohol smo jednostavno društveno normalizirali što je omogućilo brendovima alkoholnih pića, kao i slavnim osobama da ugrabe još pokoji milijun.

Još jedan razlog zašto celebrityji gravitiraju prema industriji lakoholnih pića je kratko vrijeme proizvodnje. Neka alkoholna pića, poput tekile, mogu se proizvesti brzo. Kada se jedinstveni proizvod može brzo izraditi, on se može brzo poslati i prodati. Kada je za izradu proizvoda potrebno dugo vremena, teže ga je prodati u velikoj količini.

slavne osobe brendovi alkoholnih pića

Brzo vrijeme proizvodnje također je korisno za slavne osobe, koje mogu biti spremne prodati svoju sljedeću seriju čim se prvo lansiranje rasproda. S druge strane, “luksuzni” brendovi alkohola s dugim razdobljima proizvodnje i odležavanja također mogu donijeti visoku zaradu jer se onda mogu prodati po visokoj cijeni.

Odnos brendova i celebrityja: ruka ruku mije

Svaki proizvod s potpisom velike zvijezde ljudi žele kupiti, a ništa drugačije nije ni s alkoholnim pićima. Na isti način na koji influenceri na društvenim mrežama zarađuju podržavajući određene proizvodei brendove, tvrtke alkoholnih pića zarađuju kada se njihov brend pozitivno povezuje sa slavnom osobom.

slavne osobe brendovi alkoholnih pića

„Imati slavne osobe kao svoje investitore može vam pomoći da povećate prodaju i učinite svoj brend ljudima prepoznatljivijim“, rekao je Clint Proctor, glavni urednik Investor Junkieja. Ljudi možda neće razumijeti kvalitetu nekog proizvoda, ali će ga povezati s omiljenim celebrityjem te ga zato rado kupiti. Na ovaj način profitiraju i slavne osobe i brendovi alkoholni pića.

SAZNAJ VIŠE: