Može li Beyonce rasprodati svoju liniju za njegu kose?

Danas je službeno objavljena prva linija za njegu kose Cécred koju potpisuje Beyonce i koja ima osam proizvoda. Što možete očekivati?
20.02.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Ako ste obožavatelj Beyonce Knowles, odmah ću vam reći da ovo nije tekst u kojem se propitkuje njen utjecaj. To je neosporivo i svi znamo da se radi o jednoj od najvećih zvijezda na svijetu. Pišem „jednoj od“ jer Taylor Swift ima svoju nišu isto kao što je ima Rihanna koja nije izdala album godinama, ali fanovi je drže na tom tronu koji zauzimaju Beyonce i Taylor.

Rihanna je ujedno najbogatija na tom tronu i to zahvaljujući mega uspješnom brendu Fenty Beauty koji je pomeo konkurenciju u svim mogućim segmentima. Fenty je jedini neovisni beauty brend koji je uspio okrenuti beauty industriju naglavačke i ugroziti najveće igrače. Ne, to nije ni Rhode ni Kylie Jenner Cosmetics iako bi Kris Jenner voljela da tako mislite. Rihanna je kraljica svog dvorca i to ju je uvrstilo na listu milijardera.

Beyonce se nikada nije gurala u poduzetničke vode ako izuzmemo Ivy Park koji se odvojio od adidasa, a navodno je razlog bio neslaganje oko kreative. Iz adidasa je procurilo da je razlog loša prodaja te linije što je također moguće.

BEYONCE

Beyonce je imala najuspješniju turneju godine i dominaciju koja se ne može zanemariti niti bi trebala. Svakih nekoliko godina snimi album, održi svima lekciju iz vizualne prezentacije, pjevanja i tehničkih dostignuća i onda nestane. Ali da. Beyonce doslovno nestane. Tu je potencijalni problem ove linije za njegu kose (točnije njene promocije) ako se stvari ne promijene. Iako je ogromna zvijezda, Beyonce ne sudjeluje u marketinškim aktivnostima. Ivy Park je nešto i promovirala, ali na jedan generički način. Kao da joj je adidas platio postove na Instagramu pa ih je stavila uz neki caption koji je odobrio pr tim brenda. Beyonce nema online komunikaciju sa svojim obožavateljima i to je više puta spomenuto kao jedan od razloga lošije prodaje Ivy Park linije. Njena strategija (ako ista postoji) je less is more što je pohvalno u nekim segmentima, ali ako prodajete proizvod i gurate ga na tržištu, nestajanje i tišina nisu neka opcija.

BEYONCE

Uzet ću za primjer Rihannu koja je za Fenty Beauty snimila bezbroj kampanja, how to videa, poruka, odgovarala fanovima na Twitteru i Instagramu… Rihanna je bila jako prisutna u svakom trenutku razvijanja Fenty Beauty na društvenim mrežama. Ako mislite da će vam danas u razvijanju brenda pomoći samo oglas ili intervju u nekom magazinu, varate se. Pomoći će vam online strategija i vaša moć uvjeravanja kupca da potroši taj novac.

Možemo se svi smijati Kardashianima i njihovim stalnim izmišljanjem istih pet olovaka za usne u boji mesa, ali one prodaju svoj proizvod kao da se radi o telemarketing emisijama iz 70-ih. Ne znam zašto, ali teško mi je zamisliti Beyonce da je toliko javna i angažirana oko ove linije. Opet, postoji mogućnost da se varam i zapamtite da je ovo moja opservacija nakon godina promatranja njene pr mašinerije i činjenice da žena pristane na dva intervjua u pet godina i da ih onda napiše u obliku otvorenog pisma bez pitanja novinara.

Cécred by Beyonce

Danas je službeno objavljena kolekcija Cécred koja sadrži nekoliko temeljnih proizvoda za njegu kose. Dizajn je pročišćen nešto u stilu SKKN koji radi Kim Kardashian, ali s malim twistom i čepovima skulpturalnih oblika. Generalni „vibe“ je sličan i podsjeća vas na nešto što biste mogli dobiti u kupaonicama u Amangiri Resortu u Utahu. Linija sadrži šampon za pročišćavanje kose, scrub za skalp, hidratantni losion za kosu, ulje za kosu. Cijena proizvoda je u nekom pristupačnijem rangu i kreće se od 30 do 50 dolara.

BEYONCE
BEYONCE

Tržište njege kose je značajno napredovalo u posljednjih godinu dana i mnogi su pisali tekstove na temu „kosa je novo lice“ aludirajući na porast potražnje za preparatima za njegu kose. Timing objave kolekcije je dobar jer je Renaissance turneja bila mega uspješna i Beyonce je dobila nevjerojatan pr na društvenim mrežama. Pretpostavit ću da će promociju ovoga ostaviti content kreatorima iako iskreno nisam primijetila da se TikTok baš razulario od spominjanja njenog parfema.

Celebrity beauty brendovi i dalje žive vlastitu renesansu bez obzira na zasićenost tržišta. Svi dobiju neki dio kolača koji im pripada. Beyonce će sigurno izazvati strku kada se aktivira njen “beehive” koji će kupiti ovu kolekciju. Hoće li ova priča prerasti fan pit i izrasti u veliki biznis kao Fenty? Ne znam, ali znam da će joj za tu vrstu uspjeha trebati neka agresivnija osobna aktivacija na društvenim mrežama jer borba za kupca je postala kao neki nemilosrdni maraton u kojem na kraju uvijek pobjede Kardashiani ili Rihanna.

SAZNAJ VIŠE: