Vjerujete li Kim Kardashian kada vam prodaje hijaluronski serum za 600 kuna?

02.06.2022.
IMAGE SOURCE: SKKN

Ne treba vas čuditi što svaki tjedan predstavljamo neki beauty brend iza kojeg stoji poznata osoba. Ljepota je unosan biznis, pogotovo u vremenu društvenih mreža kada svaka celebrity žena ne treba posrednika ni ostale medije da bi svoj proizvod progurala do kupca. Kardashiani su izmislili Instagram oglašavanje i zato danas vode igru u svakom smislu. Jedan plaćeni post na profilu Kim Kardashian će vas koštati oko milijun dolara što je cifra koju su mnogi spremni izdvojiti za doseg koji Kim ima. Kim svoj profil najviše koristi za promociju vlastitih biznisa. Sjećate se da je krenula s parfemima, pa nastavila s make up-om, a sada je napravila potpuni rebranding i okrenula se skincareu. Novi brend i linija SKKN by Kim je najavljena jučer i moramo vam priznati da nas je pakiranje odmah privuklo. Estetika linije je naslijeđe Kaynea Westa i njegove opsesije minimalizmom koju je prenio na Kim. Sve ono što Kim K. danas prodaje je Kanyeova škola i od toga ne treba bježati jer ljudi to kupuju i vole. Ipak, pakiranje ne čini proizvod pogotovo ako je isti u višem cjenovnom rangu.

SKKN by Kim nije obična celebrity linija na bazi maslinovog ulja koju ćete naći u drogerijama (hej, J.Lo). Kim se s ovim proizvodima želi približiti luksuznim brendovima koji već desetljećima uživaju povjerenje kupaca. Ako kupite svih 9 proizvoda koji su vam potrebni za njenu rutinu, platit ćete iznos od 5000 kn što nije zanemarivo. U intervjuu za New York Times Kardashian je izjavila da je opsjednuta mladošću toliko da bi jela izmet ako bi joj netko dokazao da se od toga pomlađuje. Da, stvarno je to izjavila bez pretjerivanja.

Ova cijela obitelj se svakodnevno nalazi na udaru kritika zbog neodrživih standarda ljepote koje nameću ženama, a koji su postignuti uz pomoć jako skupe estetske kirurgije i tretmana. Tu bi mogao biti i najveći problem SKKN by Kim llinije. Povjerenje. Ljudi znaju da Kim izgleda fantastično zahvaljujući laserima, filerima, tretmanima i korekcijama. Nemojte krivo shvatiti. Kim K. je prelijepa žena, ali je za održavanje te ljepote utrošeno puno više vremena i novca od njenih predloženih 9 koraka njege. C vitamin i hijaluronska kiselina vas mogu dogurati do određenog trenutka, ali vam niti jedan proizvod neće napraviti da izgledate zategnuto i bez bore, pogotovo ako ste došli u određene godine kada su znakovi starenja vidljivi. Jennifer Lopez su ljudi rastavili na dijelove zbog tvrdnje da svoj izgled zahvaljuje maslinovom ulju. Kim također ne priča previše o svojim zahvatima, ali ako uskoro krene s izjavama da izgleda tako kako izgleda zbog vlastitog hijaluronskog seruma, sav bijes Interneta će se sručiti u komentare ispod posta.

SKKN je kreiran na filozofiji 9 koraka njege koje Kim svakodnevno prakticira. U liniji vas očekuju hijaluronski serum, vitamin C, ulja za njegu, krema za oko očiju, eksfolijatori, toneri.. Iako smo u posljednje dvije godine svi odustali od korejskog režima koji nalaže da za njegu izdvojimo barem 45 minuta u kupaonici, Kim nam predlaže da se vratimo ispred ogledala i nađemo to vrijeme za sebe. Također je svjesna da linija nije za svačiji džep, ali cijene su morale biti više zbog kvalitete sastojaka: „Nisam mogla postići tu kvalitetu za jako nisku cijenu“ – kazala je.

S kolekcijom make up-a je imala veliki uspjeh. Skims se stvarno prodaje jako dobro i tvrtka je vrijedna milijardu dolara. SKKN by Kim je brend koji tek treba dobiti povjerenje kupaca, a skincare je nešto što žene ne shvaćaju olako. To je ujedno i dvosjekli mač svake celebrity linije koja se veže za izgled svoje kreativne direktorice. Ljudi poistovjećuju proizvod s osobom koja ga je stvorila. Prodavanje seruma za 600 kuna i to na tržištu koje je toliko zakrčeno beauty proizvodima će zahtijevati manje photoshopa, a više prave teksture kože i iskrenijeg javnog nastupa.

SAZNAJ VIŠE: