RIMOWA u novoj kampanji slavi klasične kofere

Odavajući počast njemačkom inženjerstvu, brend luksuznih kofera RIMOWA u svojoj novoj kampanji vodi gledatelje diljem svijeta uz klasični kofer za putovanja
18.09.2022.
IMAGE SOURCE: Rimowa

Za svoju posljednju kampanju „Ingenieurskunst“, u prijevodu: „Umjetnost inženjerstva“, njemački brend luksuzne prtljage RIMOWA ističe proces, materijale i proizvodnju iza svojih alata za mobilnost koji omogućuju cjeloživotna putovanja diljem svijeta.

Ovaj brend luksuzne prtljage kreirao je audio-vizualnu kampanju koja gledatelje vodi diljem svijeta na različite lokacije dok u pozadini svira pjesma „Around The World“ Daft Punka. U videu kinetičke instalacije prikazuju različite elemente klasičnog kofera. Koristeći 6000 zakovica, 180 listova anodiziranog aluminija i tvrde postave, instalacije odaju počast majstorstvu iza legendarne prtljage: „od harmonije sirovih, kromiranih i mat materijala korištenih za izradu proizvoda, do simfonijskog odnosa između teških strojeva i delikatne ručne izrade koju su svladali RIMOWA inženjeri.“

„Tema njemačkoh inženjerstva može se smatrati suhoparnom“, kaže Emelie De Vitis, direktorica marketinga u RIMOWA-i. „Ali kao što naš glavni inženjer opisuje, to je više poput simfonije. Htjeli smo pokazati da se njemačko inženjerstvo uistinu smatra umjetnošću.“

SAZNAJ VIŠE: