RIMOWA u novoj kampanji slavi klasične kofere

Odavajući počast njemačkom inženjerstvu, brend luksuznih kofera RIMOWA u svojoj novoj kampanji vodi gledatelje diljem svijeta uz klasični kofer za putovanja
18.09.2022.
IMAGE SOURCE: Rimowa
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Za svoju posljednju kampanju „Ingenieurskunst“, u prijevodu: „Umjetnost inženjerstva“, njemački brend luksuzne prtljage RIMOWA ističe proces, materijale i proizvodnju iza svojih alata za mobilnost koji omogućuju cjeloživotna putovanja diljem svijeta.

Ovaj brend luksuzne prtljage kreirao je audio-vizualnu kampanju koja gledatelje vodi diljem svijeta na različite lokacije dok u pozadini svira pjesma „Around The World“ Daft Punka. U videu kinetičke instalacije prikazuju različite elemente klasičnog kofera. Koristeći 6000 zakovica, 180 listova anodiziranog aluminija i tvrde postave, instalacije odaju počast majstorstvu iza legendarne prtljage: „od harmonije sirovih, kromiranih i mat materijala korištenih za izradu proizvoda, do simfonijskog odnosa između teških strojeva i delikatne ručne izrade koju su svladali RIMOWA inženjeri.“

„Tema njemačkoh inženjerstva može se smatrati suhoparnom“, kaže Emelie De Vitis, direktorica marketinga u RIMOWA-i. „Ali kao što naš glavni inženjer opisuje, to je više poput simfonije. Htjeli smo pokazati da se njemačko inženjerstvo uistinu smatra umjetnošću.“

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: