Za svoju posljednju kampanju „Ingenieurskunst“, u prijevodu: „Umjetnost inženjerstva“, njemački brend luksuzne prtljage RIMOWA ističe proces, materijale i proizvodnju iza svojih alata za mobilnost koji omogućuju cjeloživotna putovanja diljem svijeta.
Ovaj brend luksuzne prtljage kreirao je audio-vizualnu kampanju koja gledatelje vodi diljem svijeta na različite lokacije dok u pozadini svira pjesma „Around The World“ Daft Punka. U videu kinetičke instalacije prikazuju različite elemente klasičnog kofera. Koristeći 6000 zakovica, 180 listova anodiziranog aluminija i tvrde postave, instalacije odaju počast majstorstvu iza legendarne prtljage: „od harmonije sirovih, kromiranih i mat materijala korištenih za izradu proizvoda, do simfonijskog odnosa između teških strojeva i delikatne ručne izrade koju su svladali RIMOWA inženjeri.“
„Tema njemačkoh inženjerstva može se smatrati suhoparnom“, kaže Emelie De Vitis, direktorica marketinga u RIMOWA-i. „Ali kao što naš glavni inženjer opisuje, to je više poput simfonije. Htjeli smo pokazati da se njemačko inženjerstvo uistinu smatra umjetnošću.“