SEARCH

Rhode nije najpopularniji beauty brend na TikToku. Ovaj je

S obzirom na količinu globalnog pr-a i mega uspješnog lansiranja rumenila pomislili bste da je Rhode koji vodi Hailey Bieber sigurno najpopularniji indie beauty brend na Tiktoku?
24.07.2024.
IMAGE SOURCE: Rhode Beauty
RECOMMENDED

Ne trebamo posebno napominjati da beauty industrija nije ista kao prije pet godina. Indie brendovi niču iz dana u dan i skoro svaki celebrity ima vlastitu beauty liniju. Prošla su vremena kada su poznate osobe prodavale svoj brend parfemskim kućama (za drogerijsku prodaju= i samo ubirale dio postotka od prodaje. Danas su celebrityji osnivači i kreativni direktori vlastitih linija, a usput su i lica koja reklamiraju i guraju tu tvrtku do određene granice. Kažemo do određene granice jer možete biti celebrity i imati milijune pratitelja na društvenim mrežama a,i za ozbiljniji pristup tržištu, širenje poslovanja i potencijalne offline lokacije trebate puno veću i razrađeniju infrastrukturu kakvu nude samo etablirane korporacije.

Zato mnogi brendovi traže dodatna ulaganja ili rade na tome da ih kupi neka veća grupacija, a da celebrity osnivač ostane na poziciji kreativnog direktora i naravno lica kuće. U mnogočemu to je idealna situacija jer poznate osobe koje imaju brendove često imaju i veći online pull kod publike, a danas ako niste prisutni na društvenim mrežama s velikim followingom možete živjeti i ispod kamena. Šanse da vam se brend prodaje i da se o njemu priča bez društvenih mreža su skoro pa nikakve.

Tu dolazimo do TikToka kao najvećeg pokretača beauty industrije čija je zajednica jača od bilo koje društvene mreže. TikTok stvara i ruši brendove, a toliko toga se promovira da je dovoljno da trepnete i propustit ćete pet novih proizvoda u jednom tjednu. Ne zezamo se. Stvarno je tako.

Kako Rhode kotira na TikToku?

Tvrtka Dash Hudson nedavno je objavila izvješće u kojem su izlistali sve indie brendove po popularnosti. Kao osnovu su uzeli engagement brenda na društvenim mrežama, točnije koliko se korisnici angažiraju oko samog brenda komentarima, dijeljenjem sadržaja i lajkanjem sadržaja. Iako je Rhode iza kojeg stoj Hailey Bieber imao jako velik rast u ovoj godini, na prvom mjesto se nalazi indie beauty brend Florence by Mills koji je osnovala Millie Bobby Brown 2019. godine. Ovaj brend ima 11.3 engagement rate što ga čini liderom u svojoj kategoriji.

Odmah iza se nalazi Glossier koji je imao jako nestabilnu prošlu godinu i mnogi mediji su pisali o totalnom raspadu sistema među Glossier redovima. Izgleda da se situacija popravila jer Glossier dominira na TikToku i po engagement rateu se nalaze čak iznad Selene Gomez i njenog Rare Beauty brenda. Gore spomenuti Rhode je na četvrtom mjestu, a mjesto iznad njega je pripalo REM BEauty i Ariani Grande. Neki dan smo pisali o velikoj popularnosti koju uživa brend Summer Fridays i koji je na ovoj listi prestigao čak i Marija Devidanovica i njegov brend Make Up by Mario.

@glossier

Sugary sweet with a subtle hint of shimmer, it’s Birthday Balm Dotcom! @Natalia 🍰 #glossier #birthday #balmdotcom

♬ Cute – CLOUDEE
@rarebeauty

HAPPY BIRTHDAY TO OUR BOSS/FOUNDER/CREATOR/QUEEN @Selena Gomez 🥳 We love you! #rarebeauty #selenagomez #watchmyboss #workatrarebeauty #careertok #happybirthdayselena

♬ original sound – Rare Beauty

Rhode ima najveći broj novih pratitelja na društvenim mrežama što je izvrsno, ali engagement je nešto što je krucijalno za brend. Vidjet ćete to i na primjera influencerica. Mnoge imaju jako puno pratitelja, ali malo angažmana korisnika što nekom brendu znači ako ulaže novac u određenu osobu. Broj pratitelja je važan, ali ako 80% tih pratitelja ne mari za ono što im osoba prezentira, onda nema smisla ulagati u njihov brend/profil. Zato se mnogi brendovi danas okreću manjim influencerima koji imaju bolji engagement rate. Cilj je da se proizvod proda i da se osvijesti potencijalnog kupca o benefitima tog proizvoda.

@rhode

pocket blush unboxed 🧸🧃 @mathilde

♬ original sound – rhode skin

Isti je slučaj s beauty brendovima koji će vjerojatno uskoro biti na prodaju. Pola brendova s ove liste traže investicije i bitno je kako funkcioniraju u svim aspektima poslovanja, od prodaje do angažmana na društvenim mrežama koje su postale glavno sredstvo komunikacije i vjerojatno najjači kanal promocije danas.

SAZNAJ VIŠE: