Jedna od vijesti koja je možda prošla ispod radara je da Kim Kardashian pokušava otkupiti vlastiti beauty brend od mega konglomerata Coty koji je 2020. godine otkupio 20% KKW Beauty i procijenio ga na milijardu dolara. Kim Kardashian je u međuvremenu obustavila svoju make up liniju i liniju parfema te osnovala novi brend SKNN by Kim koji je predstavljen kao ekskluzivna kolekcija step by step njege čija ukupna cijena iznosi 800 eura. Ovaj potez ne bi bio problematičan da ista ta linija nije dobila katastrofalne recenzije od svih relevantnijih beauty blogera koji nisu na platnoj listi obitelji Kardashian.
Proizvodi su navodno drogerijske kvalitete što ne bi bilo sporno da ne koštaju pet puta više od svega što možete pronaći u drogerijama. Onda se postavlja pitanje imena i jačine brenda. Zašto netko misli da može naplatiti obični hijaluronski serum 100 eura? Zato što ima određeno ime koje nosi neku težinu.
Dr. Barbara Sturm je npr etablirano ime u svijetu skincarea i žene bez problema plaćaju njene proizvode 300 do 500 eura. Dr. Barbara Sturm je cijenjena liječnica koja iza sebe ima godine iskustva i edukacije te si može dozvoliti cijene koje plasira. Kim Kardashian je s druge strane javna ličnost (točnije najslavnija žena na svijetu) s mašinerijom koju ne može priuštiti niti jedan svjetski brend, ali je također žena koja je izmijenila osobni izgled kroz godine uz pomoć kirurških intervencija i tretmana koje si u tom obujmu ne može priuštiti ni bolje stojeća žena. Zašto SKNN kolekcija bila flop? Jer Kim Kardashian nije iskrena ni relevantna u skincare industriji i uporno laže o korekcijama koje je napravila. Vidite, ljudi će vam oprostiti pristupačniju liniju za njegu čak i ako lažete. Pogledajte Hailey Bieber i njene peptide i serume koje možda koristi jednom u tjedan dana uz sve moguće lasere, neinvazivne tretmane i ostalu medical grade kozmetiku da bi joj koža izgledala kao „glazed donut“. Ali Bieber od vas ne traži 800 eura. Njen tretman za usne je 16 eura, a fluid s peptidima je 28 eura. Hailey i dalje izgleda prirodno i možete je spojiti s vlastitim brendom. Djevojke joj vjeruju i to je dovoljno da ostave 30 eura na njenom webshopu.
Kim je još u pregovorima i nije poznato hoće li joj Coty prodati tih 20%, ali pretpostavljamo da će se izvući iz ugovora jer na stolu imaju drugi beauty brend koji su masno platili, a koji je postao potpuno irelevantan. Naravno govorimo o brendu njene mlađe sestre Kylie koja je jednostavno izgubila utrku s vremenom i trendovima. Smiješno je napisati ovo za osobu koja ima tek 26 godina i zaradila je više novca od nekih financijaša na Wall Streetu, ali tako je. Problem s Kylie Cosmetics je nastao iz više razloga.
Proizvodi nisu tako dobre kvalitete, cijene su previsoke za kvalitetu koju pruža, palete se stalno ponavljaju, kampanje su ostale u nekom drugom vremenu, nastupila je era clean girl, a Kylie nema taj stil, smanjila je prisutnost na društvenim mrežama, postala je prebogata i preslavna da bi se kupci mogli poistovjetiti s njom (njena target skupina ima 18-25 godina), cijela obitelj je imala pedeset velikih skandala u posljednje dvije godine i u jeku pandemije se dogodio ogroman shift s make up-a na skincare. U međuvremenu su se pojavili i brojni drugi indie brendovi koje je mlađa generacija prisvojila kao svoje, a Kylie je doslovno ostala u prašini na policama Ulte na odjelu za sniženja. Iako vam ove informacije nitko neće dati u inozemnim medijima (jer svi veći modni mediji imaju dogovor s Kardashianima), dovoljno je da otvorite TikTok i pronaći ćete tisuće videa iz Ulte gdje se Kylie Cosmetics prodaje na „sale“ policama.
Kim ne treba beauty liniju. Njen Skims je upravo dobio novu investiciju i procijenjen je na 4 milijarde dolara što je cifra s kojom se ne mogu pohvaliti ni neki veći svjetski brendovi. Beauty industrija je postala toliko zasićena da je samo pitanje vremena kada će taj balon puknuti. Pritom posebno mislimo na celebrity brendove koji su se počeli gurati u luksuzne kategorije. Kylie Jenner treba hitan rebranding ili novi posao jer njena publika više ne kupuje njeno ime ni proizvode. Coty Inc. vodi igru u ovom slučaju s 51% vlasništva koje su preuzeli 2019. godine za 600 milijuna dolara. Naravno da nitko nije mogao predvidjeti pandemiju i sve što se dogodilo u posljednje dvije godine, ali budućnost Kylie Cosmetics brenda ne izgleda najbolje.