Brendovi Kylie Jenner gube milijune dolara zbog izostanka s društvenih mreža

23.12.2021.
RECOMMENDED

Ne znam koliko pratite YouTube i imate li naviku gledati ga kao neki izvor informacija podcasta i svega što se u svijetu zbiva, ali ja ga “preletim” svaku večer. Ono što mi na njemu iskače već puna dva tjedna je milijun videa na temu Travisa Scotta i Kylie Jenner, koji su bez sumnje dvije najveće zvijezde nove generacije u Americi i koji su se našli u poziciji da ih ljudi otkazuju na sve strane. Vjerojatno znate da se na Scottovom festivalu dogodila velika tragedija u kojoj je život izgubilo deset ljudi i da se on nije oglasio o tome već puna dva tjedna osim one isprike na Instagram storyju. Jučer je na svome Instagram profilu ubacio link na novi video „Escape Plan“ što je toliko razbjesnilo javnost da su komentari online pljuštali na sve strane. Ne znam tko mu je savjetovao da u jeku tragedije šuti i onda promovira novu glazbu, ali ne bih se baš složila da su ga savjetovali najpametnije. Javnost dugo nije bila bijesna oko nečega kao oko ovog eventa i čini se da su se posebno namjerili na Scotta iako je odgovornost podijeljena na više ljudi i nekoliko organizacija koje su stajale iza festivala. Tužbe su dosegnule iznos od 3 milijarde dolara. Da, dobro ste pročitali. I nove pristižu svaki dan. Situacija je toliko uzela maha da se javljaju odvjetnici iz cijele Amerike i diskutiraju o pravnim aspektima ovog slučaja. Glavna pitanja su hoće li Scott bankrotirati i koliko ga pristiglih tužbi doista može zahvatiti.

Nije se oglasila ni njegova djevojka Kylie Jenner kojoj posao ovisi od društvenih mreža na kojima svakodnevno promovira svoja 4 beauty brenda. Svi znamo da su Kardashiani izmislili influencanje kao posao i da im stvarno nema ravnih u prodaji svega što vam padne na pamet. Kylie Jenner je beauty mogul i njeni brendovi ovise o mladim djevojkama koje žele izgledati poput nje i misle da će im njezina kozmetika to i omogućiti. Svi također znamo da je vrijeme blagdana najunosnije za beauty industriju jer sezona darivanja znači bezbroj specijalnih paketa, kalendara, kolekcija koje su posebno načinjene za shopping maniju koja hvata ljude u ovo vrijeme. Kylie Jenner je kraljica blagdanskih kolekcija i specijalnih prigoda i na svojim setovima zaradi velik novac. Velik novac ulaže i u božićne kampanje koje se onda neumorno dijele na društvenim mrežama. Pritom mislim na njene društvene mreže i mreže njenih sestara koje zajedno imaju skoro 600 milijuna pratitelja diljem svijeta. Ako to preračunate u dolare i sjetite se podatka da je Kim Kardashian zaradila milijun dolara u samo jednu minutu od prodaje kolekcije Skims x Fendi, onda možete pretpostaviti koliko novca zaradi Kylie u jednom promotivnom krugu po Instagramu.

Otkako se dogodila tragedija, Kylie i njezini brendovi su utihnuli i zatvorili sve mogućnosti komentiranja. Tek jučer je objavljena jedna fotografija (sa zatvorenim komentarima), bez captiona, vjerojatno kao test javnosti i najava neke laganije aktivacije. Holiday kolekcija se neće dogoditi, a dugi period neaktivnosti se broji u milijunima dolara. Vjerojatno se pitate kako joj nešto takvo može ozbiljnije naštetiti s obzirom na to da je ionako bogata i vrijedna stotine milijuna dolara? Problem nije samo u novcu već u šteti koja je načinjena svim njenim brendovima i koja će se vjerojatno odraziti i na buduću prodaju jednom kad se situacija raščisti. Imidž brenda je okaljan i pr stručnjaci nisu sigurni koliko će vremena trebati da ga očisti i da je ljudi prestanu povezivati s tragedijom. Ne pomaže ni činjenica da Scott i Jenner ne rješavaju ovu situaciju najbolje u očima javnosti te im mnogi zamjeraju šutnju umjesto akcije i javne komunikacije s članovima obitelji preminulih.

Prije nekoliko dana brend Kendall & Kylie je najavio novu kolekciju i ljudi su ih sasjekli u komentarima. Nazvali su ih bezosjećajnim stvorenjima kojima je profit važniji od ljudskih života. Ako išta znamo o Kardashianima, to je da se ova obitelj uvijek nekako izvuče iz svakog mogućeg skandala koji su ili stvorili ili u kojem su se našli i onda to pretvore u storyline za svoju emisiju. S druge strane ovo je jedan od ozbiljnijih skandala koji neće biti prikazan u novoj seriji koju snimaju za Hulu i sigurno se ne može mjeriti s preljubima ili Kanyeovim Twitter ispadima. Čak mi se čini da je pr mašinerija ovdje zakazala jer se nitko ne zna postaviti u ovako ozbiljnoj situaciji. Nikom nije palo na pamet da se obrati javnosti ili kaže bilo što dalje od objave na Instagram storyju što je poprilično infantilan način komunikacije o događaju koji u emisijama i tekstovima pretresa cijela Amerika. Šutnja u ovom slučaju ne ispada zlato.. Štoviše, glasnija je od ičega, ljudi je osuđuju i ako potraje, mogla bi nanijeti nepovratnu štetu koja je daleko veća od tih nekoliko milijuna dolara koje je mlada poduzetnica izgubila.

SAZNAJ VIŠE:
Kristina Mikulić
| 17.08.2022.