Pridružuje li se Prada svijetu njege lica i make up-a?

Je li novi parfem Prada Paradoxe samo uvertira u nešto veće što će nam u budućnosti pripremiti novi koncept Prada Beauty
24.08.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram @pradabeauty

Nije više nepoznanica da se luksuzne modne kuće šire prema beauty svijetu. Od odjevnih kolekcija, torbica i cipela do ruževa, pudera i krema za lice. Pa tako u svijetu njege lica i make up-a imamo Chanel, YSL, Dior, Armani, Gucci. Zadnjih godina su se proširili prema make up-u i Valentino, Jimmy Choo te Hermes. Međutim, još uvijek nemamo Pradu. Ili se možda ova luksuzna marka ipak pronađe na popisu beauty brendova? Čini se da je Prada spremna proširiti svoj odjel za ljepotu, što je sugerirano tihim pokretanjem službenog računa Prada Beauty na Instagramu.

Ranije ovoga mjeseca, Prada Beauty objavila je niz zagonetnih fotografija koje nagovještavaju neku vrstu otkrivanja proizvoda. „Uđite u #PradaBeauty svemir“, pisalo je u objavi. Nekoliko dana kasnije, na Prada Beauty profilu otkriveno je da je riječ o lansiranju novoga parfema pod nazivom Paradoxe. Lice kampanje je briljantna britanska glumica Emma Watson koja je u Prada Paradoxe kampanji sudjelovala u potpunom smislu te riječi.

Ne samo da je Watson zvijezda kampanje, već je ona i njezin redatelj, pisac i narator. U Pradinom kratkom videu, Watson objašnava kako slavi svoje nesavršenosti i provodi dane u radosti. Brend je u press izvješću rekao da je redateljski debi Emme Watson osnažio proslavu onoga što znači biti živući paradoks. „Ona (Watson) razbija kalup muze tako što je i ispred i iza objektiva, piše vlastiti scenarij i pripovijeda svoju priču, redefinirajući kodove koji predstavljaju najautentičniju sebe“, kažu iz brenda.

Miris „Prada Paradoxe“ smješten je u trokutastu bočicu inspiriranu ikonskim logotipom brenda. Kampanja brenda je vizualna oda ovom parfemu čije note kreću od mirisa mandarina i krušaka pa do buketa bijelog cvijeća kao što su neroli i jasmin, zajedno s notom jantara.

Prada Paradoxe je također miris koji se može dopuniti, što se slaže s održivom filozofijom Emme Watson. Dakle, Prada Beauty nas je ipak pripremala za novi miris, što je vrlo česta praksa luksuznih modnih kuća. Gotovo svaki modni brend ima svoju liniju mirisa, a neki od njih su postali pravi klasici. Prada nije nova u svijetu parfema. Međutim, bi li ovaj brend zaista otvarao cijeli novi koncept Prada Beauty samo radi novog mirisa? Čini se da svi ovi otvoreni profili pa čak i web stranica Prada Beauty, upućuju na neku veću objavu, onu za koju je Prada Paradoxe bio samo najava. S obzirom na to da su novi miris, kao i cijela kampanja s Emmom Watson  okrenuti prema filozofiji održivosti, mogli bismo u budućnosti dobiti ekološki prihvatljive, vegan i cruelty-free make up ili skincare proizvode koji će doći ravno iz Pradinog laboratorija.

SAZNAJ VIŠE: