Mogu li poznate osobe spasiti brendove kad zaglibe?

Danas nije teško upropastiti brend. Dovoljan je jedan krivi korak i da vas internet otkaže u roku od 24h. Što vas može spasiti? Potencijalno celebrity kojeg ćete angažirati
28.01.2024.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Neki dan pišem revolucionarnu i jako neočekivanu (ironična sam) vijest o Kim Kardashian kao ambasadorici brenda Balenciaga. U prijevodu ta vijest znači: pokušali smo sve, izvukli svaku ispriku, okrenuli svaki kamen, prošli pokajnički put, ništa nije upalilo, it’s time for the big guns. I meni su više Kardashiani dojadili kao pojava ali što se snage celebrityja tiče, tu nema mjesta za sumnju. Kad modni brend zakaže, zovi jednu od sestara i privuci pažnju. Bez obzira na njihove osobne skandale Kardashianke (Kim, Kylie i Kendall) prodaju stvari i to će biti tako dok god ih bude hranila i održavala naša neutaživa želja za pogledom u njihove živote i prikaze bogatstva koje serviraju svojim obožavateljima i hejterima.

Kim Kardashian je na speed dialu većine dizajnera koji je nisu htjeli ni pogledati dok je Kanye nije uzeo pod svoje, promijenio joj stil odijevanja i učinio ju modno relevantnom. Prošle godine je pokušala promijeniti globalni pr za brend Dolce&Gabbana koji su se našli na udaru javnosti zbog rasističkih komentara Stefana Gabbane koje je „pametno“ ostavljao online i slao ih u porukama korisnicima Instagrama. Kim je kreirala dvije kolekcije koje su u stvari bile nova verzija starih lookova brenda iz 90-ih. Koliko im je pomogla? Što se tiče pojavnosti u medijima i na društvenim mrežama, puno. I dalje smo svi čitali komentare o tome kako su nebitni kao brend, ali se o njima pisalo više nego u posljednjih deset godina (a da nisu bili naslovi o rasizmu i otkazivanju na azijskom tržištu).

Alexander Wang je čudan slučaj. Optužbe su bile teške i uključivale su seksualno uznemiravanje i napastovanje. Ne mogu reći da se ikada vratio u punom sjaju (iako su mu i prije optužbi kolekcije počele izgledati kao da više vremena provodi u noćnom klubu nego na poslu) ali ga je podržala Bella Hadid. Vidite, Bella Hadid ima jako vjernu vojsku obožavatelja jer je djevojka koja jasno izražava svoje stavove i ponosi se svojim naslijeđem. Za razliku od većine koja šuti, Bella je glasna i ponosna i to joj je dalo pečat autentične osobe u moru fejkova. Bella je Wanga donekle uspjela izgurati iz te bare u koju se sam uvalio kada je odjenula njegovu kreaciju prije nepune dvije godine i prošetala u njoj ispred gomile paparazza. Uvijek je pitanje tko će „oprostiti“ prvi pa da se za njihovim primjerom povedu svi ostali.

Vratit ću se na Balenciagu i spomenuti Nicole Kidman koja je stvarno lišena skandala. Nicole je također proglašena ambasadoricom brenda i sigurno će im dati neki kredibilitet u ovom petom pokušaju povratka brenda od prošle godine.

Zanimljiva stvar se dogodila neki dan na reviji brenda Margiela koja je u stvari bila John Galliano couture. Jedan od najvećih dizajnera svoje generacije (ma i ostalih generacija) nikada nije dobio oprost nakon incidenta u Parizu kada je pijan vrijeđao Židove. Nije ga uspjela spasiti ni Anna Wintour. Naravno da nije baš ispao s tračnica luksuzne mode i završio kao kreativni direktor Sheina. Dobio je poziciju u Margieli, ali nikada više nije sjeo na čelo mega brenda poput Diora, Chanela ili Louis Vuittona, a on je taj kapacitet dizajnera. Njegova couture kolekcija je bila čista poezija. Galliano kakvog svi znamo i kojeg smo obožavali.

Na trenutak mi se učinilo da gledam neki stari video Dior couturea dok u kadar nije uletjela Kim Kardashian. I da. Opet se vraćamo na Kardashiane. I Kylie i Kim su došle na ovu reviju što znači da ćete uskoro vidjeti Galliano couture u punom povratku. Margiela nije pod grupacijom Kering koja ima Balenciagu i s kojima Kim ima ugovor. Nešto se ovdje kuha kad su obje sestre stigle na ovu reviju. Što? Saznat ćemo uskoro, ali možda upravo gledamo u veliki svjetski come back Johna Galliana….. naravno s Kim Kardashian pod rukom.

SAZNAJ VIŠE: