Kim Kardashian je opet ambasadorica Balenciage i internet je naravno bijesan

Jučer je službeno objavljeno medijsko priopćenje kuće Balenciaga u kojem stoji da je Kim Kardashian postala ambasadorica brenda
23.01.2024.
IMAGE SOURCE: Kim Kardashian Instagram
RECOMMENDED

Ovo priopćenje nije neko posebno iznenađenje. Imali smo soft launch ove pozicije za Kim Kardashian kroz nekoliko evenata na kojima se pojavila u Balenciagi, prisutnost na reviji koja je postavljena u Los Angelesu i bliskim odnosima s Demnom. Balenciagin put iskupljenja je jako zanimljiv i čini nam se da je čelnicima grupacije Kering brzo dosadio novi pristup koji su pokušali progurati u dvije sezone. Prisjetit ćemo se da je Demna dao veliki intervju u kojem se još jednom ispričao na nesretnim okolnostima i kampanji s djecom koja ih je dovela do otkazivanja kao brenda na globalnoj razini.

KIM KARDASHIAN

Demna je u tom intervjuu izjavio da je završio sa spektaklima koji su ispred same kolekcije i da se vraća šivanju i krojenju kao na početku karijere. Ta taktika je potrajala pune dvije sezone i rekli bismo da nije polučila neke rezultate. Marketinški smjer je promijenjen i sve se vratilo na staru Balenciagu čemu smo svjedočili na reviji koja je prikazana u Los Angelesu, a koja je bila posvećena kulturi Calabasasa, točnije kvarta u kojem žive Kardashiani i svi njihovi klonovi.

Kim je bila jedna od najvjernijih promotorica brenda i mora se priznati da je napravila najviše od svih za globalnu promociju Balenciage. Nakon skandala se povukla (kao i svi Influenceri) i čekala da se prašina slegne. Netko u njenom timu (i ona sama) su odlučili da nema više čekanja i da se suradnja opet mora pokrenuti. Jučer je na sve svjetske medije stiglo priopćenje o Kim kao ambasadorici brenda. U priopćenju stoji sljedeće: „Već nekoliko godina dizajn brenda Balenciaga je zaslužan za moje ikoničke modne trenutke. Ova kuća je utjelovljenje modernog izričaja i umijeća izrade koje Demna inovativno sprovodi. Naša duga veza je utemeljena na uzajamnom povjerenju. Jako sam uzbuđena za sljedeće poglavlje naše suradnje“. – izjavila je Kim Kardashian.

KIM KARDASHIAN

Uzbuđene su i društvene mreže na kojima su korisnici “zasuli” sve postove o ovoj suradnji s tisuće negativnih komentara. Nismo sigurni kako Balenciaga posluje danas ali nekoliko videa koje smo pronašli na TikToku daju za naslutiti da situacija nije najbolja. Jedan kreator je objavio video iz Balenciaginog dućana u Londonu u vrijeme blagdana. Ovaj dućan se nalazi na frekventnoj lokaciji i vrijeme blagdana je kao što znate jako važno za sve modne kuće i tada ljudi najviše kupuju. U dućanu nije bilo nikoga osim prodavačica, a bio je rush hour.

Imenovanje Kim Kardashian ambasadoricom je skup potez i sigurno ga nije prihvatila kao kompenzaciju za haljine i kombinezone od spandexa. Ovo je i slamka spasa za brend koji se mora vratiti u igru i opet vladati scenom kao što su to činili dugi niz godina. Može li im Kardashian pomoći? Ne znamo.. Pitajte Dolce & Gabbanu.

SAZNAJ VIŠE: