Podržite kreativnu kampanju za udrugu djece i mladih sa sindromom Down

Ovom posebnom kampanjom prikupljaju se sredstva za nesmetan rad udruge i pravilan rast i razvoj djece i mladih sa sindromom Down
30.04.2022.
IMAGE SOURCE: Privatni album

Što je ljepše nego vidjeti dječji osmijeh na licu? I znati da ste nekim svojim doprinosom pomogli djeci i mladima s poteškoćama da ostvare svoje snove i vode život ispunjen veseljem i radošću. Na području Hrvatske djeluju mnoge udruge koje zastupaju interese osoba s raznim poteškoćama, pružaju im ogromnu podršku i pomoć te pokušavaju osigurati što kvalitetniji život tim osobama. Požrtvovnost i nesebičnost udruga često prođu ispod radara pa mnogi nisu ni svjesni koliki je trud uložen u rad same udruge te koliko su one zahvalne za svaku vanjsku pomoć kako bi njihovi članovi dobili što bolje tretmane i stručnu pomoć za kvalitetan razvoj. Jedno od takvih mjesta gdje djeca i mladi mogu pronaći utočište je Udruga Down Zagreb koja djeluje na području grada Zagreba i zagrebačke županije. Ova udruga broji više od 280 članova s Down sindromom, od kojih je 165 aktivno te su joj potrebna sredstva s kojima bi svakom članu omogućila što mu je potrebno. Zato je pokrenuta posebna kampanja kojom se skupljaju sredstva kako bi udruga nesmetano radila i maksimalno pomogla u pravilnom razvoju djece i mladih s Down sindromom te njihovoj integraciji u društvo.

Koncept kampanje zajedno je sa svojim timom osmislila Kitica Kekić s kojom smo imali priliku razgovarati. Glavna poruka kampanje je: “pomozite nam se integrirati u zajednicu, kako bismo i mi, jednoga dana, doprinijeli razvoju zdravog društva.” Razlog pokretanja kampanje je bio vrlo jasan: ispunjenje snova djece i mladih s Down sindromom. „Želimo prikupiti sredstva za esencijalne potrebe Udruge, kao i podsjetiti javnost da ona postoji od 1999. godine i da je dalje vrlo aktivna“, kaže nam Kitica Kekić. Vizuali kampanje su veselih i šarenih boja i baš podsjećaju na dječji smijeh i žamor koji čujete i prije ulaska u udrugu. Oni obuhvaćaju donatorske pakete te TV spot pod nazivom „Dnevnik snova“. Donatorski paketi su ilustracije sa simpatičnim i zabavnim nazivima i porukicama na kojima je također napisan novčani iznos koji je potreban da bi se realizirala kupnja paketa. Pa tako na primjer, paket „Oven Wilson“ sadrži mini pećnicu i mikrovalnu pećnicu za koje je potrebno skupiti 1500 kuna. „Donatorske pakete sam osmislila jer sam htjela grupirati listu potrepština (prilično je dugačka), ali i biti potpuno transparentna – donatori moraju znati za što točno uplaćuju novac“, kaže Kitica. Kampanja je bila timski rad u kojem su sudjelovali Vlado Perić koji je postavio „art direction“ kampanje poput vizuala i ilustracija u TV spotu, snimatelji spota Saša Kavić i Filip Babić, montažerke Ana Štulina i Sandra Mitić te spikeri Toni Ostojić i Marck Wilder. „Svi smo se uključili kada i koliko smo mogli i svatko je napravio svoj dio posla, ono što najbolje radi. Na primjer, ja sam osmislila blesasta imena tih donatorskih paketa, a Vlado ih je dizajnirao na svoj način, prateći stil ilustracije loga – geometrijski, plošno, smiješno, dječje, šareno“, objašnjava Kitica.

TV spot pod nazivom „Dnevnik snova“ inspirativan je video uradak u kojem djeca maštaju što žele biti kada odrastu. „Željela sam lijepe, razigrane, duhovite i iskrene spotove okrenute svijetloj budućnosti, planovima, snovima, a video format prvenstveno jer ima tu emociju koja se može lijepo prenijeti na gledatelja“, objašnjava Kitica te nadodaje kako planiraju snimiti još desetak snova djece iz udruge jer su vrlo znatiželjni u kojim se sve zanimanjima djeca pronalaze.  

Udruga Down Zagreb postoji već 23 godine te je danas prikupila preko 280 obitelji koje imaju djecu sa sindromom Down. Predsjednica udruge Natalija Belošević kaže nam da je udruga „osnovana s ciljem senzibilizacije društvene zajednice prema osobama sa sindromom Down, unapređivanju zdravstvene i psiho-socijalne skrbi, obrazovanja, zapošljavanja i uključivanja osoba sa sindromom Down u društvenu zajednicu te poticanja znanstvenih i drugih istraživanja vezanih uz sindrom Down.“ Udruga svojim članovima nudi razne terapeutske individualne i grupne vježbe, radionicu poludnevnog i povremenog boravka, razne kreativne glazbene, plesne i sportske radionice u suradnji sa stručnjacima i udrugama. Također, ova udruga ima i zaposlene pomoćnike u nastavi za djecu koja idu u školu te se bavi edukacijom roditelja, studenata, vrtića i škola. „Misija nam je da promičemo zajedničke humanitarne, zdravstvene, odgojne, obrazovne, kulturne , pravne, socijalne, informacijske i druge interese djece, mladih i odraslih sa sindromom Down te njihovih obitelji“, kaže predsjednica Belošević.



Ako želite saznati više o kampanji i doniranjem pridonijeti razvoju udruge, to možete učiniti na sljedećem linku: https://gogetfunding.com/down-zagreb/

SAZNAJ VIŠE: