Chanel, Hermès i Louis Vuitton su i dalje broj jedan kada govorimo o luksuznim torbicama. Izvješće donosi stranica Rebag na osnovu potražnje milijuna kupaca koji su u potrazi za second hand torbicama. Naša kolumnistica Nika Bijelić je u više navrata pisala o tržištu re-salea ali i o torbama koje se nazivaju jednorozima, što znači da je jako teško doći do njih i da njihova cijena zna doseći pet puta veću vrijednost od početne. Hermès kao i uvijek vodi igru, a po ovom istraživanju njihove torbe su dosegnule 103% veću vrijednost od originalne. Louis Vuitton modeli su odmah na drugom mjestu s 92%, a Chanel je na trećem sa 75% uvećanom vrijednosti.
Zanimljiv je podatak da od svih ostalih luksuznih brendova na svijetu posebnu poziciju zauzima brend Telfar koji je i Beyonce spomenula na novom albumu. Telfar je omiljeni brend generacije Z i njihove torbe se rasprodaju u roku od 24h. U ovoj godini su postali utjecajniji i traženiji od Bottege Venete i Fendija.
Ako vas zanima više o torbama koje se nazivaju jednorozima, obavezno pročitajte tekst na ovu temu. Cijeli report o najpopularnijim torbicama možete pronaći ovdje.