Znate li što su “unicorni” u svijetu luksuznih torbi?

Rijetki primjerci luksuznih torbi često dosežu ogromne cifre, ali žene ih i dalje kupuju. Igru naravno vode Chanel i Hermes
05.09.2022.
IMAGE SOURCE: imaxtree /Chanel
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Biti u korak s trendovima nikad nije bilo stresnije, a ”sad imam sve i više mi ništa ne treba” osjećaj nikad nije bio nedostižniji s obzirom na to da sve više luksuznih i high street brendova konstantno izbacuju nove kolekcije, nove varijante, boje i materijale njihovih bestsellera. 

I dok najčešće u komunikaciji s klijenticama (kad razgovaramo o njihovoj sljedećoj torbi) dođemo do zaključka da je bolje ići ”ziheraški” na klasične komade, one koje su u kategoriji kolekcionarki, kao i one koje imaju jedinstven stil, biraju posebne edicije, koje dolaze u butike u vrlo malim količinama i koje se najčešće nude VIP klijentima. Njima torbe koje su klasični „must haves“ ne predstavljaju osobitu radost. Na svjetskoj shopping sceni, takve torbe se nazivaju ”unicornima”.

Što su unicorni?

Unicorni su hard-to-find limitirane torbe i ovaj se izraz najčešće koristi za modele s potpisom kuća Chanel i Hermes čija vrijednost na second hand tržištu često doseže dva ili tri puta veću cijenu od one originalne. Re-selleri naravno zbog tog velikog hypea koji se dogodi prije nego ti modeli uopće stignu u butike zadovoljno trljaju ruke jer im je profit, uz dobra poznanstva i mogućnost da baš oni dograbe ove modele u ovim kućama, zagarantiran.

Kako bih saznala koje su to torbe najvrjednije među ženama koje ih strastveno skupljaju, upitala sam svoje domaće i inozemne klijentice koje su mi kazale da su za njih „unicorni“ u kategoriji noviteta modeli kuće Chanel koji dolaze u presijavajućim kožama ili s presijavajućim hardwearom. U svijetu vintage unicorna, vlada model Diana u kavijar koži, kao i classic flaps u ružičastim i bež varijantama iz nekih kultnih sezona, te classci flap s biserima.

U svijetu personal shoppinga „unicorn“ je svaka torba koju klijentica želi imati (još jučer), a koja je rasprodana i za koju moram izdvojiti puno više vremena nego što je uobičajeno kako bih došla do nje.

Boja koja je relativno nedavno doživjela nezapamćeni boom je emerald green iridescent (18s), i radilo se o ”small leather goods”, novčanicima s lancem ili classic flap torbama. Obožavateljice i modne insajderice nisu pitale za cijenu i bile su (i još uvijek su) spremne platiti komade u ovoj boji čak i 4 ili 5 puta više od originalne cijene.

Posjedovati unicorn model je stvar prestiža u određenim društvenim krugovima gdje se dobro zna iz koje sezone dolazi određena torba i koliko ju je teško nabaviti. Postoji li opravdanje za plaćanje nekog predmeta 2 ili 3 puta više od njegove originalne cijene? To je već tema za sebe, ali možemo zaključiti da dok god postoji interes i dok god je netko spreman platiti proizvod po „premium“ cijeni takvo tržište će postojati. Na kraju osjećam dužnost da vam kažem da prilikom kupnje uvijek trebate slušati sebe, jer iako je pametno razmišljati o tome koliko je kupovina određene torbe dobra investicija, prva namjera uvijek treba biti da uživate u stvarima koje odlučite uzeti.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: