Ovaj influencer rastavlja brendirane torbe na komade

Koliko doista vrijedi vaša torba i je li dizajnerski pečat dovoljan za garanciju kvalitete? Ovaj influencer otkriva pravu vrijednost brendiranih dodataka
13.02.2023.
RECOMMENDED

Koliko puta ste se pitali vrijedi li neka brendirana torba investicije? U kojoj mjeri plaćamo kvalitetu, dizajn, ime – a svi znamo da plaćamo sva tri kada se radi o dizajnerskim komadima i to je sasvim u redu. Ono što nije u redu, je kada neka stvar ne ispuni standard koji bi trebala ispunjavati, a to se događa sve češće… I zato smo preplavljeni valom recenzija luksuznih komada, pogotovo torbi. 

Ipak, jedan influencer se razlikuje od svih – tako što torbe koje mu se nađu na stolu doslovno rastavi na komade – ako ste bogobojažljivi prema dizajnerskim imenima, možda je bolje da preskočite njegova videa. Turski influencer Volkan Yilmaz iliti Tanner Leatherstein, uzeo je škare u ruke i podigao kontrolu kvalitete brendiranih torbi na potpuno novi nivo.

Prada, Louis Vuitton, Bottega Veneta… U njegovim rukama nitko nije siguran. Gorespomenute škare su nemilosrdne, baš kao što su i detalji na koje obraća pažnju. Većini ljudi koji kupuju dizajnerske stvari ovi detalji ne padnu na pamet. Što sve gleda? Kako je koža sašivena, je li bojana samo s naličja ili i s prednje strane, gleda sve što bi trebalo opravdati visoku cijenu koju ovi dodaci imaju. 

Val šoka koji Yilmaz izaziva svojim “influencerskim” pristupom kratko traje, jer vam već nakon nekoliko kadrova postane jasno da se iz svake rečenice probija znanje. Volkan Yilmaz jako dobro zna o čemu priča.

Kako i ne bi kada je svoj prvi komad od kože – jaknu – napravio sa samo sedam godina. Danas, s 36 godina, iza njega stoji veliko iskustvo ali ga više zanima kako rastaviti neki komad nego kako ga sašiti.

On siječe i para, pali kožu, testira kožu od koje je napravljen svaki komad koji je tog dana na programu. Njegova videa su skoro poput neke obrazovne emisije koja se bavi ispitivanjem standarda luksuzne kože, a sve u cilju da se educira šira javnost i kupci kako bi donosili promišljene odluke i kako bi se stalo na put stavljanju imena brenda iznad kvalitete (tamo gdje se ove dvije stvari ne poklapaju). 

Yilmaz vas nikad neće uvjeravati da kupite najkvalitetniju torbu – jednostavno će vam omogućiti da odlučite hoćete li svoj novac potrošiti na neku torbu ili nećete.  Nećemo vam kvariti zabavu. Udobno se smjestite i skrolajte po nalogu @tanner.letherstein, svi odgovori (i brendovi) su tu.

SAZNAJ VIŠE: