Kim Kardashian je glavno lice Balenciage. Izašla je nova kampanja

Od svih influnecera i umjetnika koje je Balenciaga okupila u novij kampanji, Kim Kardashian ima najveći odjek u javnosti
11.04.2022.
IMAGE SOURCE: Stef Mitchell/Balenciaga

Recept za provlačenje pozornosti na društvenim medijima je jako jednostavan. Angažirajte osobu o kojoj se trenutno najviše priča i piše i imate siguran hit. Osoba čak ni ne mora nužno biti povezana s brendom, štoviše, efekt šoka je uvijek dobro došao u marketingu. S tim na umu ćemo kazati da nitko nije očekivao Justina Biebera kao zaštitno lice Balenciage, dok je Kim K. bila malo logičniji odabir. Kayne je uveo Kim u svijet Demne Gvasalije i trenutno je ona najpoznatija osoba koja promovira brend. Sviđalo se nekome ili ne, Kim izaziva najviše pažnje na društvenim mrežama što je Balenciaga dobro iskoristila za vlastitu promociju. Jučer je objavljen novi vizual na kojem Kim nosi jarko ružičaste tajice/čizme, crvenu sportsku majicu i baby pink Cagole XXS torbu.

Doza ironije je prisutna jer u kratkom videu Kim ispucava selfije na telefonu. Vjerojatno znate da je prije nekoliko godina izdala knjigu sa svojim selfie slikama te je ovo na neki način parodija na njenu aktivnost na Instagramu.

SAZNAJ VIŠE: