On je okupiran “gomilanjem” vremena i procesom taloženja iskustava, istražujući kako ponavljanje i slojevitost mogu kroz proces izrade proizvesti nove forme. Proteklih nekoliko godina istražuje tempo i vrijeme kroz glinene slojeve, ilustrirajući trodimenzionalne forme koje podsjećaju na prirodni svijet. U tom procesu, nastaju jedinstvene vaze i lusteri, ali i bezimeni predmeti s višestrukom namjenom.
Philip je završio Cranbrook akademiju umjetnosti i do sada je izlagao na bezbroj izložbi. On s glinom pleše, između umjetnika i tog materijala postoji razumijevanje budući da je u proces uključena ogromna količina dodira koja tvori vezu između materijala i njega kao proizvođača. Tempo kojim radi s tijelom od gline igraju presudnu ulogu u tome kakva će se forma pojaviti. Oblici koji se rađaju iz naslaganih namotaja govore o pejzažima, obroncima i planinskim vijencima, ali u velikoj mjeri evociraju i slojeve sedimenata koji su se javljali tijekom postanka svijeta. S ovakvom pozadinom u inspiraciji i samom pristupu stvaranju, očaravajući rezultat nas ne iznenađuje.