Glow Recipe je kozmetički brend baziran na voću koji sadrži korejsku tehnologiju i jedan je od najviralnijih brendova na tržištu. Prije nekoliko mjeseci lansirali su tonirani serum “Hue Drops” s niacinamidom o kojemu su svi pričali, savršen za ljeto jer ostavlja lagani bronzing efekt na koži. Brend je stekao popularnost inovativnim pakiranjima i formulama na bazi voća, poput lubenice ili nara, što je primamilo Gen Z, ali i starije. Sad su ponovo u centru pažnje s novim proizvodom koji je tek izašao, a riječ je o “Cloudberry Bright Moisture” kremi za lice. Što li je, pobogu, “cloudberry”?

Kako je brend eksplodirao na društvenim mrežama?
Ludilo je počelo 2021., nakon što je Mikayla Nogueira objavila video u kojem je, korak po korak, objašnjavala kako dobiti prirodan sjaj kože, a kao podloga za šminku. Koristila je Glow Recipe tonik i Dew Drops serum, a rezultat je skupio skoro 12 milijuna pregleda i preko 2 milijuna lajkova.
Nakon Nogueirinog posta, prodaja Glow Recipea zabilježila je porast dnevne prodaje od više od 600%, a kupnje na stranici bile su veće od onih ostvarenih tijekom Crnog petka.

Glow Recipe inovativna krema
Cloudberry, ili žutika, je rijetka bobica koja raste u hladnim uvjetima, bogata antioksidansima i vitaminima. Već je dobila svojih pet minuta slave kroz Glow Recipeov “Cloudberry Toner”, ali sada je ovaj sastojak zvijezda jedne od vodećih hidratantnih krema u njihovoj liniji.
Krema je formulirana s uljem ove bobice i koenzimom Q10, moćnim antioksidansom koji štiti kožu od oksidativnog stresa, potiče proizvodnju kolagena i ujednačava ton kože. S lipidno-peptidnim kompleksom, krema je posebna i zbog svoje teksture – tako lagana i nježna poput šlaga, a bogata i gusta. Brzo se upija, ne ostavlja masni film i definitivno dobro izgleda ispod šminke.
@slavianaglow refillable skincare – money talks 🥹🧡 @Glow Recipe cloudberry moistursier
♬ Dirty Cash (Money Talks) – Sold Out 7 Inch Mix – Adventures Of Stevie V
Prema testiranjima, 97% korisnika primijetilo je svjetliju i zdraviju kožu, dok je 100% izjavilo da im je koža ostala hidratizirana tijekom cijelog dana. Prodaje se po cijeni od 40 dolara i čak spada među jeftinije proizvode ovog kozmetičkog brenda, koji je uspio stvoriti maleno carstvo sljedbenika, a vrijednost mu se procjenjuje na 300 mil. američkih dolara.