Stalno se priča o niche parfemima, što me navelo na razmišljanje o tome što čini brend niche. Niche ili niša je simbol za suprotnost od masovne proizvodnje, nešto posebno što je namijenjeno određenoj manjoj grupi ljudi, a u slučaju parfema su bili namijenjeni kolekcionarima, ljudima koji imaju malo dublje džepove i pravim gurmanima. No, taj pridjev počeo je gubiti smisao jer su upravo niche parfemi postali dostupni svima, svi ih žele i nose, čime polako gube tu ekskluzivnost. Povećani interes za parfeme ne dijele i niche skincare brendovi, što mi je baš interesantno. Kako to da nemamo isti interes u skuplju kozmetiku kao u parfeme?

Je li razlog tome činjenica da skincare proizvode trošimo brže od parfema? Realno, kremu stavljamo svaki dan na lice, dok skuplji parfem nećemo nositi svaki dan. Barem većina nas ima neki za posebne prilike. Isto tako, mala pakiranja proizvoda su rastući trend, a cijena se ne smanjuje proporcionalno s gramažom. Ili smo jednostavno spremni investirati u parfem kao statusni simbol, ipak ljudi će taj miris prepoznati kad su u našoj blizini, ali neće isto tako vidjeti da koristimo određeni serum za lice. Mogu nam pohvaliti lijepi ten i onda ćemo spomenuti čemu to dugujemo, ali ipak nećete ostaviti takav dojam na osobu kao što to radi miris.
Niche skincare brendovi
Luksuzni skincare ide daleko više od lijepog pakiranja. Riječ je o formulacijama koje koriste rijetke i moćne sastojke, često uz najnovija znanstvena dostignuća kako bi osigurale najbolje moguće rezultate. Patentirane formule ih najviše diferenciraju od masovnih brendova koji vam nikad neće moći isporučiti nešto što ne možete pronaći niti u jednom drugom proizvodu.
Tatcha
Inspiriran japanskim beauty ritualima, Tatcha kombinira tradicionalne botaničke sastojke s modernim znanstvenim istraživanjima. Njihov Hadasei-3 kompleks, koji se temelji na dvostruko fermentiranoj riži, zelenom čaju i algama, ključan je za zdravu i sjajnu kožu.

Kindred Black
Njihova linija proizvoda za njegu kože i tijela izrađena je od čistih, organskih sastojaka, a svaki proizvod dolazi u ručno puhanim staklenim bočicama iz Sjedinjenih Država, Kanade ili Oaxace, Meksiko. Ulja i mješavine su zapečaćene voskom i plutom, čime se dodatno naglašava ekskluzivnost brenda. Njihova kolekcija uključuje proizvode za kosu, lice i usne, a jedan od najpoznatijih artikala je Dew Facial Serum.


UBUNA
J-Beauty japanski brend UBUNA donosi kombinaciju japanske AntiBody tehnologije i visokotehnoloških sastojaka u svojoj liniji moćnih seruma. Najistaknutiji među njima je Brighten Maximum Glow Serum, koji pruža blistavost i zdrav sjaj kože.

Intuisse
Švicarski brend Intuisse donosi lagane i hidratantne formule bazirane na znanstveno dokazanoj liposomalnoj tehnologiji koja osigurava optimalnu apsorpciju aktivnih sastojaka. Active NAD+ Face Serum posebno je hvaljen zbog svojih regenerativnih svojstava.

Sofie Pavitt Skincare
Poznata njujorška estetičarka Sofie Pavitt proširila je svoju stručnost u minimalističku liniju proizvoda koja se fokusira na problematičnu kožu. Najpoznatiji njihov proizvod su Nice Ice Frozen Toner Pods, dvanaest zasebno pakiranih tretmana inspiriranih krioterapijom hlađenja. Čuvaju se u zamrzivaču i umasiraju u kožu po potrebi. Sadrže ashwagandu, niacinamid i glicerin koji njeguju i smanjuju upalu.

Chantecaille
Brend koji je pionir u korištenju biljnih matičnih stanica u formulama, Chantecaille je sinonim za luksuznu njegu kože. Njihove anti-age maske i serumi, poput Bio Lifting Serum+ koji sadrži alge, peptide i stem cell ekstrakte iz maline, oduševljavaju korisnike klinički dokazanim učinkom podizanja i zaglađivanja kože. Imaju i makeup liniju.

La Mer
Bez sumnje jedan od najpoznatijih luksuznih skincare brendova, La Mer je stekao kultni status zahvaljujući svojoj Miracle Broth formuli, baziranoj na fermentiranom morskom kelpu i mineralima. Kultni Crème de la Mer i dalje ostaje jedan od najtraženijih hidratantnih proizvoda na svijetu.

Retrouvé
Brend kojeg je pokrenula bivša vlasnica Kiehl’sa, Jami Heidegger, fokusira se na vrhunske, minimalne formulacije s najučinkovitijim sastojcima. Njihov Intensive Replenishing Facial Moisturizer kombinira bogate uljne i kremaste teksture za intenzivnu hidrataciju.
Augustinus Bader
Omiljeni brend među slavnim osobama poput Hailey Bieber i Margot Robbie, Augustinus Bader temelji se na znanstvenim istraživanjima i tehnologiji Trigger Factor Complex, koja potiče obnovu kože i smanjuje znakove starenja. Njihov bestseller, The Cream, postao je nezaobilazan u beauty rutinama brojnih obožavatelja. Izbacili su svoju prvu hidrogel masku s poznatom TFC tehnologijom.
