Ovo nismo očekivali: Soho House lansira vlastiti skincare brend

Globalni ugostiteljski i lifestyle brend Soho House ubacio se u skincare igru te izbacio liniju za njegu kože od deset proizvoda
16.09.2022.
IMAGE SOURCE: Instagram @sohoskin

Nisu samo slavne osobe te koje pokreću vlastitu skincare i beauty liniju. Manekenki Kate Moss i pjevačici Ciari u skincare igri se pridružuje Soho House. Tako je, dobro ste pročitali. Globalni ugostiteljski i lifestyle brend, najpoznatiji kao lanac privatnih klubova za kreativce, proširio se na selfcare njegu lansiranjem nove skincare linije pod nazivom „Soho Skin“. Kooperativni pristup dizajniranju proizvoda za njegu kože proces je o kojemu je Soho House razmišljao pažljivo i strateški. Ponudu su razvijali ne samo stručnjaci, već je cijela linija nastala po utjecajem savjeta i prijedloga članova Soho House kluba koji su razgovarali o osobnim skincare potrebama i o nedostatcima koje trenutno tržište ne rješava.

Soho Skin razvio je kolekciju od deset herojskih proizvoda. Kolekcija sadrži kremu za čišćenje, 24/7 eksfolijant, obnavljajući serum za posvjetljivanje, kremu za područje oko očiju, kremu za lice i gel za brijanje. Svi su ovi proizvodi razvijeni hiperfunkcionalnim formulama dizajniranim da zadovolje specifične potrebe, bilo da se nalazite u udobnosti svoga doma ili ste na putovaju.

Soho Skin proizvodi kreću se od 30 američkih dolara do 100 dolara. Dostupni su u svim Soho House sobama i online na web stranici brenda.

SAZNAJ VIŠE: