Nema više gledanja serije na Netflixu u jednoj večeri

Kako bi zadržao pozornost svojih gledatelja i ostao relevantan među konkurentnim streaming platformama, Netflix razmišlja o napuštanju modela koji omogućava gledanje svih epizoda emisija odjednom
14.09.2022.
IMAGE SOURCE: Pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Još jednom se pitamo zašto se Netflix rješava modela po kojima je poznat i zbog kojih je voljen? I to ne mislimo na mijenjanje sadržaja jer svako toliko ova platforma zna izbacili izuzetno kvalitetne filmove i serije. Kao prvo, povećali su cijenu pretplate što je razljutilo korisnike. Zatim su pokrenuli testnu verziju naplaćivanja dijeljenja računa u par država (i sve nam se čini da takav model neće ugledati svijetlo dana). Pa je kao šlag na tortu, ova streaming platforma počela je razmišljati o uvođenju reklama i oglasa, kao da nam nije dosta reklamnih blokova na nacionalnim TV mrežama pa zato baš i plaćamo streaming servise poput Netflixa kako bismo to izbjegli. Ali to nije kraj. Izostanak reklama nije jedini razlog našeg prelaska na streaming platforme. Osim što su one nepresušni izvor filmskih i serijskih naslova, streaming servisi su nam omogućili da odjednom pogledamo cijelu sezonu najdraže serije bez da čekamo tjedan dana na novu epizodu. Netflix, koji je poznat po ovo modelu, želi taj isti ukinuti.

Otkako je Netflix postao jedan od vodećih divova streaming desetljeća, platforma je prikupila veliki broj sljedbenika zbog svog modela koji omogućava gledanje svih sezona serije odjednom, takozvani „bingewatch“ model. Proslavljen po tome što je zadržao pozornost svojih gledatelja, Netflix je uspio ostati konkurentan dugi niz godina. Međutim, tvrtka je objavila da je izgubila gotovo milijun pretplatnika u drugom tromjesečju ove godine. U industriji se svanula nova era streaminga i izgleda da će se vratiti tradicionalnim oblicima kabelske kada je sadržaj bio podijeljen između mnogih različitih konkurenata. Kako bi ostao u igri, Netflix razmišlja o tome da preuzme tradicionalni kabelski način emitiranja u nadi da će zadržati pozornost svoje publike. Puck News izvještava da Netflix razmišlja o objavi tjednih epizoda za TV emisije.

Na profilu Netflixovog suosnivača Reeda Hastingsa stoji izjava: „Netflix kaže da nema čvrstih dokaza da epizode iz tjedna u tjedan smanjuju odljev pretplatnika, ali Netflixova stopa odljeva je sve veća i sada je jedina streaming platforma sa strategijom ‘sve odjednom’“. U prošlosti, Hastings je rekao da odbija napustiti bingewatch model, međutim čini se da možda više nema izbora i sada je voljan napraviti promjenu ako je potrebno. S tjednim izdanjima nastavlja poticati stalni interes za televizijski emisije, zadržavajući publiku da se stalno vraća. Netflix je ljetos već isprobao model s dvodijelnim izdanjem Stranger Things serije. Sada nam samo ostaje da vidimo hoće li ovakav model zaživjeti.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: