Netflix bi uskoro mogao uvesti reklame

U bilješci zaposlenicima, Netflix je najavio uvođenje nižih pretplata na platformu s podrškom za oglase
13.05.2022.
IMAGE SOURCE: Unsplash

Netflix povećava cijenu pretplate: u redu. Netflix želi ukinuti dijeljenje računa: hajde, i to je u redu. Netflix uvodi reklame: e, to više nije u redu. Može li Netflixov tim donijeti lošiju odluku? Ne postoji osoba kojoj ne počne trzati oko kada usred dobrog filma krene reklamni blok. A mislim da se nikada nećemo naviknuti na dvostruke nepreskočive reklame YouTube platforme. Baš zato plaćamo Spotify za slušanje glazbe te se baš zbog TV reklama pretplaćujemo na Netflix kako bi nesmetano gledali filmove i serije. Jedan od razloga postojanja ovakvih streaming servisa je nepostojanje reklama na njima. Mi plaćamo da ne gledamo reklame. A čini se da i tome sada dolazi kraj. Netflix je najavio da će se krajem godine na ovu platformu uvesti reklame, šokirajući medijsku industriju.

S obzirom na to da su se brojni korisnici Netflixa požalili na povećane cijene, Netflix je iskoristio priliku i dao rješenje. Naime, čelnici tvrtke izvijestili su da bi u posljednja tri mjeseca 2022. godine korisnicima mogle biti dostupne niže pretplate s podrškom za oglase. Dakle, kao što se i očekivalo, plati više da ne moraš gledati reklame. Ova platforma je bila dugo vremena otporna na uključivanje oglasa, ali tijekom Q&A videozapisa prošlog mjeseca, izvršni direktor Netflixa Reed Hastings rekao je kako će se oglasi testirati u „sljedeću godinu ili dvije.“

Ove velike promjene Netflixovog dugo uspostavljenog poslovnog modela dolaze usred teškog početka godine za ovu streaming platformu. Nedavno izvješće o zaradi otkrilo je da je Netflix izgubio 200.000 pretplatnika u prva tri mjeseca ove godine, a očekuje se da će do lipnja izgubiti dodatnih 2 milijuna diljem svijeta. Netflixove dionice prošlog su mjeseca pale za 35%. eliminirajući tržišnu kapitalizaciju od 50 milijardi dolara. U svom pismu dioničarima, Netflix je najavio namjeru da unovči dijeljenje računa.

U najnovijoj bilješci zaposlenicima, Netflix je navodno naveo planove s oglasima koje već koriste streaming platforme Hulu i HBO Max. Napisali su da te tvrtke „održavaju jake brendove dok nude uslugu podržanu oglasima. U bilješci se dalje navodi da „svaka velika streaming tvrtka, osim Applea, ima ili je najavila uslugu s oglasima“, dodajući: „Ljudi žele opcije nižih cijena s dobrim razlogom.“ Biste li vi odabrali opciju da platite manje, ali dobijete reklame?

SAZNAJ VIŠE: