Milenijalci su generacija koja najviše troši na luksuzna putovanja

Milenijalci srednje životne dobi postali su glavni potrošači u luksuznim hotelima i resortima, dok je takozvana boomer generacija pala u drugi plan
10.06.2023.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

Old money koji se nalazi u džepovima takozvane boomer generacije, više nije prioritet luksuznim hotelima i resortima. Ovi ekskluzivni smještaji sada se bore za novo bogatstvo milenijalaca srednje životne dobi. Prema izvješću bostonske konzultantske tvrtke Bain & Company milenijalci, oni rođeni nakon 1981., službeno su potrošili više od boomera prošle godine i na putu su da predstavljaju 80% luksuznih kupnji do 2030., uključujući putovanja.

„Promjena se osjeća u cijeloj industriji putovanja“, rekao je za Robb Report Fino Michael, viši potpredsjenik i voditelj globalnih kategorija Luxury Brands Hiltona. Ta tranzicija je, kaže, počela prije gotovo deset godina, ali je od pandemije doživjela vrhunac. Hilton je, kao i njegova konkurencija bio pun, povećavajući broj robnih luskuznih marki dizajniranim za milenijalske putnike.

Mnogi su hoteli tako prilagodili svoje ponude i usluge generaciji milenijalca kojima je glavni fokus na iskustvu. Od fine dinninga, preko raznih aktivnosti pa do posebnih wellness usluga i tura, hoteli stvaraju jedinstvene događaje za generaciju koja je opuštenija i važno joj je doživjeti destinaciju kroz hranu, piće, razne aktivnosti i avanture.

SAZNAJ VIŠE:
Lucija Vogrinc
| 08.02.2023.